Witam,
To znowu ja
Ostatnio udało się obniżyć zużycie paliwa ok ok 10%
- hehe miałem zacierający się ręczny (nawet nie wiedziałem o tym ... jakoś dobrze sie jeździło, choć troche sie hamulce przypiekły) po "reperaturce" spalanie spadło o ok 10%, teraz jade na serwis klimy może też pomoże - podobno niesprawna klima powoduje duże straty... moja chyba jest sprawna (bo chłodzi) ale lepiej zobaczyć co i jak,
Mam jeszcze pytanie... czy ma sens zakładanie Katalizatora?? podobno auto bez kata pali więcej....
Pozdr.
P.S. teraz wychodzi ok. 10-11 miasto (zamiast 11-12) ok 6l trasa (nie autostrada), zobaczymy po większym przebiegu... (nie mam komputra wiec patrze ile wleje... raczej zawyzam wyniki)
[ Dodano: 2009-03-17, 11:08 ]Apropo lepszej benzynki typu "V-power"... oczywiście 95 oktanów
"Poprzednim" autkiem (też mogło jechać na 91 oktanów) zrobiłem ok. 5000 km tylko na lepszym paliwie typu "V-Power" , Potem zrobiłem ok. 5000 km na zwykłej....
Apropo zrobiłem sobie jeszcze jeden test z 98 oktanów ok 1000 km ... i wyszło tyle samo co 95
! - (Kasa w błoto)
Licząc że V-Power jest 20gr. droższy ... po przeliczeniu kilometrów i spalania wyszło:
na lepszym paliwie typu "V-power" / Zwykła max 5-10% mniejsze spalanie, 98okt szkoda kasy - chyba że ktoś musi.
Test predkości max autka bez różnicy na obydwu paliwach , z ciekawości w Golfie zatankowałem raz ok.25l V-power i nie zauwazyłem zbytniej różnicy ... (w końcu AAM może jechać na 91okt.)
Pozdr.