spalanie oleju jaki powod i cena naprawy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

spalanie oleju jaki powod i cena naprawy

Postprzez madx2 » 21 lis 2007, o 23:59

WITAM, mam taki o to problem , kupilem niedawno golfika 3, 1.6 benzyza 1997r od znajomego, od pocatku wiedziaelm ze spala olej, ogolnie nie przeszkadza mi to tylko ze jak sie bardoz nagrezeje to czuc go na powietrzu i na 1tys musze kolo 0,4l dolac, slyszalem ze przyczyna moze byc uszczelki na zaworach lub popychaczach? czy jest to mozliwe ze sa wyrobione , ile moze kosztowac naprawa tego? pozdrawiam
madx2
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 21:39
Lokalizacja: wysoka

spalanie oleju jaki powod i cena naprawy

 

Postprzez Mayk » 22 lis 2007, o 09:57

Witam.Tak masz rację to mogą być uszczelniacze prowadnic.Wymiana samych uszczelniaczy jest nieopłacalna,daj głowicę do regeneracji zyskasz nowe zawory i pewność że z głowicą jest wszystko ok.koszt regeneracji około 400zł.
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez bąku » 22 lis 2007, o 21:58

a to przy obróbce głowicy wyminiją zwory oj chyba nie sądze no chyba że klient tego chce bo to przecież robi się docieranie
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mayk » 22 lis 2007, o 22:49

Witam.koszt regeneracji głowicy bez wymiany zaworów jest trochę mniejszy niż z wymianą na nowe więc lepiej je wymienić,tak czy inaczej zawory muszą być dotarte do gniazd zaworowych.
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez bąku » 23 lis 2007, o 07:42

tak czy inaczej zawory muszą być dotarte do gniazd zaworowych.

no i właśnie o tym mówiłem :evil:
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mayk » 23 lis 2007, o 10:24

;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez ted3 » 24 lis 2007, o 20:01

Spalanie oleju świadczy o złym stanie technicznym s-ka.Mogą być to uszcelniacze jak i zużyte pierścienie,tłoki,cylindry. Nie ma potrzeby od razu robić głowicę. Sprawdż najpierw ciśnienie sprężanie na cylindrach.Jak będzie za niskie to silnik do szlifu.
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości