Spalanie oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Spalanie oleju

Postprzez Sebastian1988 » 1 gru 2008, o 18:35

spalanie oleju 1litr na 6 tyś kilometrów objawy jakie zauwazyłem jedynie za dymi czasami jak rano odpalam i po chwili dym ustaje......i juz nie dymi....potem naprzyklad jak 3 dni postoi i go dopale znow zadymi przy odpaleniu na zimnym i potem po 5 sec zanika to i jest wszystko ok......pomocy co to moze byc i ile moze to kosztować...dzieki z gory
Sebastian1988
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Spalanie oleju

 

Postprzez Imper » 1 gru 2008, o 19:47

moze pierscienie... ogolnie same pierscienie kosztuja grosze ale roboty jest od cholery. moze cos z glowica jest nie tak. ja sam mam podobny problem chcoiaz moj golf az tyle oleju nie chleje ale np. traci moc przy 170km/h kompletnie a z kopceniem mam identycznie jak Ty tylko kopci chwile i tylko na zimnym jak dluzej stoi
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Grzybek_3 » 1 gru 2008, o 19:51

Kolego wydaje mi sie ze uszczelniacze na zaworach sie skonczyły :-/ A jaki przebieg??
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez Imper » 1 gru 2008, o 20:08

u mnie 205 tysiecy jest... to mozliwe ze od tego traci moc przy duzych predkosciach ?? wiem ze moze wiecej bo juz bujal sie do 200 bez wiekszych wysilkow
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Sebastian1988 » 2 gru 2008, o 17:41

250tyś mam przejachane
Sebastian1988
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Allwall » 2 gru 2008, o 18:09

tez mam z rana chwile dymu, podobno olej jest w cylindrach i sie spala przez chwile, bo w nocy scieka
Allwall
 

Postprzez Sebastian1988 » 2 gru 2008, o 18:47

Chciałbym wiedziec co to jest jak to sprawdzic itp???
Sebastian1988
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mani51 » 2 gru 2008, o 18:59

jeśli nie ma wycieków to olej może znikać z silnika albo przez pierścienie albo przez uszczelniacze zaworów. Najpierw proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania i jeśli przed próbą olejową i po jest jednakowe ciśnienie to trzeba zająć się samą głowicą tzn można wymienić tylko uszczelniacze zaworów bez ściągania głowicy ale mało który mechanik ma na to ochotę bo jest trochę zabawy i przeważnie woli ściągnąć głowicę i wymienić przy okazji prowadnice. Jeśli natomiast w trakcie pomiaru ciśnienia okaże się że po dodaniu odrobiny oleju do cylindra ciśnienie wzrośnie to oznazcza zużyte pierścienie uszczelniające a pewnie i olejowy jest w nie lepszym stanie i dlatego może "gubić" olej
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 2 gru 2008, o 23:52

Sebastian1988, a zobacz czy nie masz czasem oleju w układzie chłodzenia... mani51, ma racje.... jesli pali olej to albo pierścienie albo uszczelniacze zaworowe...no chyba ze i to i to... zrób test cisnieni sprężania i bedzie wiadomo co dalej robić...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 33 gości