Spalanie oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez KristoF » 24 sie 2008, o 17:24

wszyscy którzy uważają że to wina uszczelniaczy zawodowych mają rację.Olej zcieka po zaworach na dól i silnik go spala.Jak sie tego szybko nie wymieni to szlag trafi cylindry i wtedy bez remontu młyna sie nie obejdzie.
A to przegadywanie sie na Forum jest moim zdaniem nie na miejscu.Proponuję trzymać swoje emocje na wodzy...
Co do dolewania "dodatków uszlachetniających" do oleju to życzę powodzenia.Nie ma żadnych cudów na popychacze ani nic takiego.Te preparaty wszystkie zagęszczają olej przez co silnik go mniej spali i gęstszy olej lepiej uszczelnia popychacze, dlatego nie klekoczą albo mniej klekoczą...
Pozdr.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

Postprzez mani51 » 24 sie 2008, o 17:27

arek rybczyński napisał(a):po zgaszeniu silnika olej który smaruje popychacze scieka na tłok nprzez nieszczelne uszczelniacze i podczas zapalania na zimnym silniku spala go i dymi.


no właśnie ;-)
Sebastian1988 napisał(a):numer ze strzykawka tez jest dobry


co Ty chcesz sprawdzać strzykawką?..jedyne co można sprawdzić za pomocą strzykawki to powód braku kompresji tzn jeśli mierzysz ciśnienie w cylindrach i jest za małe to strzykawką właśnie wpuszczasz do cylindra troche oleju i znowu sprawdzasz ciśnienie, jeśli się poprawiło to znaczy, że pierścienie są zużyte a jeśli ciśnienie jest takie samo to puszczają zawory
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez KristoF » 24 sie 2008, o 17:30

co nie zmienia faktu że niszczy sie silnik od tych "specyfików"...u mojej mamy w renaulcie clio wystarczyło raz wlać dodatek tego typu, na chwile było super a po kolejnej wymianie oleju zaczęły sie dziać cuda.Ogólnie nie polecam czegoś takiego.
Mój Golf ma przejechane ponad 265000 km i nic w nim sie nie dzieje.Oleju nie bierze nie klepie itp.I wystarczy mieć dobry olej i wymieniać go w terminie
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mani51 » 24 sie 2008, o 17:33

krissmysticblau,

dzięki za poparcie w sprawie tych dodatków, ja też tak uważam ;-)
a co do mojego zachowania to poprostu nie mogłem się powstrzymać ale przepraszam
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marekkety87 » 26 sie 2008, o 06:44

Miałem taki sam problem.Wymieniłem uszczelniacze na zaworach i już nie bierze oleju. Nie ma przy tym dużo roboty,nie trzeba ściągać głowicy :-) A z tym niebieskim dymem po odpaleniu to możesz mieć wybitą uszczelkę pod głowicą i temu tak jest.
Avatar użytkownika
marekkety87
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 22:44
Lokalizacja: Kęty

Postprzez jacekPlacekkk » 26 sie 2008, o 16:15

ja to się wtrące ale zalać go najlepiej mineralemmm
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron