Sprzęgło i smarowanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Sprzęgło i smarowanie

Postprzez Piekal » 13 lis 2012, o 19:10

Siemka,kupiłem golfa III 1.8GT 1992rok i mam takie 2 male problemy. 1.sprzegło bierze dopiero pod koniec. 2.zaraz po odpaleniu mrygnie mi kontrolka od smarowania,dodam ze na komputerku nie pokazuje mi temp.oleju w silniku. Prosze o jakies podpowiedzi
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Sprzęgło i smarowanie

 

Postprzez trollu » 14 lis 2012, o 02:13

Piekal napisał(a):1.sprzegło bierze dopiero pod koniec.

taki jego urok/wyciągnięta linka/sprzęgło na wykończeniu

niepotrzebne skreśl ;-)
sprzęgło się ślizga? jakieś inne niepokojące objawy?
Piekal napisał(a):2.zaraz po odpaleniu mrygnie mi kontrolka od smarowania,dodam ze na komputerku nie pokazuje mi temp.oleju w silniku.

jaki olej, kiedy ostatnio zmieniany, jest stan? jaki masz filtr oleju? jeżeli raz mrugnie zaraz po odpaleniu to jeszcze nie ma się czym tak bardzo martwić.
co do temp to pewnie czujnik padł albo kabel po drodze od czujnika do zegara
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Piekal » 14 lis 2012, o 08:53

Nie sprzeglo nie slizga i nic wiecej ze sprzeglem sie nie dzieje.Natomiaast olej jest jakis z shella i koles mowil ze moza przejezdzic na nim jeszcze z 5tys,a filtr nie wiem jaki jest , na pewno czarny kolor obudowy
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pablomed » 14 lis 2012, o 12:34

Jeśli kontrolka mignie tylko raz czy kilka razy i potem już się nie włącza to nie masz na razie problemu do pilnego rozwiązania, ale możesz pomyślec o kontroli ciśnienia oleju manometrem u mechanika żeby się zorientowac co do ogólnego stanu panewek.
Od wskazań temperatury na MFA jest odpowiedni czujnik w podstawce filtra oleju, trzeba go sprawdzić omomierzem czy działa (czy ma jakiś opór który zmienia się przy rozgrzewaniu) czy kabelek mu dobrze siedzi. Sprzęgło zmienisz jak się zacznie ślizgac czyli dodając gazu silnik zwiekszy obroty a auto nie będzie przyśpieszać przy okazji simering na wale. Na razie go po prostu oszczędzaj czyli nie strzelaj za bardzo na jedynce
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 8 gości