Moderator: Moderator
to wszystko kupuje się w jednym komplecie. Tarcza, docisk i łożysko oporowe są w komplecie. Jeżeli masz bloczek do dźwignięcia silnika to szybciej i wygodniej będzie wyciągnąć cały silnik w górę, wtedy możesz cały silnik przejrzeć dookoła a przy tym wymienić sprzęgło bez leżenia pod autem. Ja tak robiłem i dla mnie było wygodniej, foto w mojej galerii w podpisie.k-m-r1 napisał(a):sprzegło i docisk wymieniaj za jednym zamachem
a po czym poznac czy jest samoregulator czy mozna podciagnac .... przeciez napisalem ze to tylko do uzbierania pieniedzy na nowe chce podciagnac bo autem na codzien do pracy dojezdzamPaweu_mk3 napisał(a):linka z owianym sławą samoregulatorem czy z manualną regulacją?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości