jedna sprawa to uszkodzony regulator gdzie sprzęgło puszcza/ łapie w nieprawidłowym miejscu
inny problem to pościć sprzęgło a auto nie rusza z piskiem
dochodzi do tego że silnik wyje a ruszamy bez pisku opon < nie myśli z polonezem Borewicza ruszającym z piskiem na piasku>
przypadek zle biorącego sprzęgła
linka z samo-regulatorem który wyrabia sie jak inne czesci mechaniczne
wymienić na nowy komplet
jeśli jest problem z piskiem na suchej nawierzchni to pozostaje zmiana sprzęgła + docisk czytaj cały komplet Luk lub sasch w ładnym kartoniku pozawijane
cały komplet do 1.4 / 1.6 to około 300- 320 zł
tarcza 250 zł sama tarcza więc nie warto dzielić kosztów
nowe czesci układają sie po 1000 km
w tym momencie sprzęgło łąpie tak wysoko jak w ciągnikach rolniczych
PS gdyby ktoś samodzielnie wymieniał odstąpię wałek do centrowania tarczy
ułatwia zmontowanie za 1 podejściem
wałek jest przetoczony na wymiar sprawdzony bo u siebie zrobiłem taką wymienię i dopiero z wałkiem trafiłem w tarcze pod słoneczkiem
ewentualnie da sie dorobic na inny potrzebny wymiar