Koło pasowe zebate od wału rozrządu trzyma sie na klinie i jednej śrubie podobnie jak dolne.Ale tobie chodzi o koło pasowe wału korbowego od paska klinowego chyba.To sie trzyma na 4 śrubach imbusowych.
Więc musisz czymś zablokować wał korbowy żeby sie nie obracał przy odkręcaniu. Później bierzesz młotek i klepiesz po śrubach żeby ja troche "ruszyć" drganiami, tylko nie za mocno zebyś otworów niw zaklepał.
Następnie bierzesz klucz i odkręcasz.Sugeruje klucz grzechotke i końcówke imbusową.Możesz tez spryskac śruby jakimś odrdzewiaczem.Uważaj żeby ich nie ukręcić bo będzie kaplica
[ Dodano: 2008-11-08, 18:26 ]tak myślę że sie przymierzasz do wymiany rozrządu...zgadza się?
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera