pawelus6 napisał(a):
Zależy czy zrobisz samemu czy mechanik.
Ogólnie wiąże się to z tym, ze musisz miec zablokowany rozrzad.
Odkręcasz wałek rozrządu, (stopki wałka ustaw w odpowiedniej kolejnosci), i ujrzysz hydropopychacze (tzw. szklanki) dobry magnes i je wyciągniesz bez problemu, nowe wstawiasz i składasz w kupę wszystko do porządku, dodatkowo warto wymienic uszczelniacz wałka (ok 10zl, jak dla TD ale ceny podobne beda)
Ja do TD dawałem za hydropopychacze 97zł. 1.8 to zblizona konstrukcja ale jednak benzyna wiec mogą byc wiadomo różnice
W 1.8 jest 8 sztuk popychaczy, każdy dobry ponad 20 zł, więc za same popychacze liczę około 200 zł. Zresztą auto poszło już do mechanika. W poniedziałek odbieram. Za wymianę popychaczy i tylnego czujnika ABS krzyknął mi 380 za całość. Ciekaw jestem jak to będzie pracowało.
[ Dodano: 2015-04-20, 09:09 ]
Odebrałem auto. No i kurde dalej coś stuka, już trochę słabiej,ale to ten sam dźwięk. Wyczytałem że mogą to być panewki lub pompa oleju. Jak sprawdzić czy to panewki a jak pompę?
[ Dodano: 2015-04-21, 22:31 ]
Dziś zrobiłem płukanie silnika i wymianę oleju i filtru. Do płukanie użyłem Liqui Moly , olej zalałem Motula Synergie + 10W40, filtr Mann W719/30. Po odpaleniu stuka znów trochę słabiej,ale dalej stuka. Co muszę przyznać, to auto po przepłukaniu dostało mocy Jest zrywniejsze i tyle co jeździłem w koło komina to słychać że równiej pracuje. Ale nie zapeszam