stukanie pod pokrywą i migająca kontrolka oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

stukanie pod pokrywą i migająca kontrolka oleju

Postprzez Traktorzysta » 29 lip 2014, o 23:04

Kupiłem niedawno golfa, który stał co najmniej 4 miesiące, wymieniłem sondę lambdę bo palił bardzo dużo. Auto jest tylko na benzynie. Spalanie spadło ale pojawił się nagle problem taki, że jak przejadę jakieś 30 km to zapala mi się kontrolka od oleju i 3 razy usłyszę sygnał dźwiękowy, po przejechaniu następnych 3 km zaczyna coraz głośniej klepać o góry pod pokrywką w garnku :D i kontrolka od oleju ciągle miga i piszczy jakiś brzęczek. wymieniłem olej na półsyntetyk i problem nie zniknął, oczywiscie razem z filtrem oleju, Auto jest 1992 roku i ma przejechane 218.000, Co to może być, auto postoi dwie godziny, może 3 i znowu cisza jak makiem zasiał, nie rozumiem jest to silnik 1.8 66kW GL chyba 8 zaworowy na monowtrysku, we wtrysku był jakieś piasek to wyczyściłem, ale słyszałem że auto kiedyś przód miało pod wodą. mechanik sprawdzał membranę na wtrysku i jest cała. wlałem Lotos semisyntetic 10w40, bo myślałem, że problem nie zniknie i się nie myliłem ;/
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców " Colin McRae"
Traktorzysta
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 lip 2014, o 22:17
Lokalizacja: Grębów

stukanie pod pokrywą i migająca kontrolka oleju

 

Postprzez Gesiu_15 » 29 lip 2014, o 23:11

Traktorzysta co do kontrolki oleju sprawdź ciśnienie oleju , pompa może siadać i jest słabe ciśnienie . Jak ciśnienie okaże się dobre trzeba szukać dalej czyli przejrzeć kable co idą co czujnika czy nie ma przerwy , sprawdzić czujnik ciśnienia .

Traktorzysta napisał(a):po przejechaniu następnych 3 km zaczyna coraz głośniej klepać o góry pod pokrywką w garnku :D


w ciemno ciężko powiedzieć , ale mogą klepać szklanki , trzeba rozebrać i zobaczyć co nie tak ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 31 lip 2014, o 07:35

Ciśnienie do sprawdzenia to oczywiste , ale jak "klepią" hydropopychacze to czujniki działają poprawnie . Tu może być cyrk z pompą lub smokiem lub zaworze przelewowym . W tej sytuacji proponowałbym jak zadziała alarm by wyłączyć silnik . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - - Banex Transport



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 31 gości