przez Rafael3 » 25 kwi 2011, o 12:01
Odłączałem świece kolejno i nic się nie zmienia. Stuk pojawia się przy około 1800 obrotów. Rozrząd zara sprawdzę choć już to robiłem ale dla pewności zerknę jeszcze raz. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i jednoczesne proszę o następne sugestie
[ Dodano: 2011-04-25, 12:36 ]
Sprawdziłem i rozrząd jest ok. Zajrzałem jeszcze do kopułki, była czyszczona 3 dni temu i znowu nazbierał się czarny nagar i na stykach ma delikatne wżery. Pewnie sam sobie wkręty robię i pewnie najlepiej się tym nie przejmować i wazie czego wsadzić nowy silnik. Choć ten silnik pracuje równiutko zadbany 140 tys najechane nowe oleje, świece, czyszczona przepustnica no i jak na 1.4 naprawdę ma dobre osiągi
[ Dodano: 2011-05-15, 09:12 ]
Problem wydaje się rozwiązany przestawiłem zapłon przekręcając kopułkę w lewo o 5mm. Ustawiłem rozrząd na znakach a potem przekręciłem go trochę w prawo i ustawiłem palec na znakach ( w summie nie wiem czy przyspieszyłem czy zwolniłem zapłon ). Silnik pracuje świetnie nie stuka i jest cichy no i oczywiście moc wzrosła aż sam jestem zdziwiony ze 1.4 może tak jechać. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i za pomoc