Rozważam możliwość przełożenia kompletnego silnika ze skrzynią i układem zasilania z Anglika Golfa IV 1.8T AGU do mojej III. Jakie problemy mogę napotkać ? Na co zwrócić uwagę ? I oczywiście czy takie rozwiązanie zda egzamin ?
Digifant napisał(a):Jakie problemy mogę napotkać ? Na co zwrócić uwagę ? I oczywiście czy takie rozwiązanie zda egzamin ?
oj ciężka praca przed tobą, wszystko trzeba przerabiać, najgorzej chyba z elektryką, bo upchnąć to fizycznie raczej nie jest problem
niech się wypowiedzą osoby po takim swapie, jest kilku
Liczyłem kiedyś na to, ze ten temat się rozwinie. Sam myślałem nad taką modernizacją mojej VW. Jeśli ktoś ma jakieś wiadomosci na ten temat podłączam sie do autora tematu prosząc info.
widze ze nie jestem sam
wiec palnuje kupic passata b5 1,8t i go zswapować do golfa
troszke roboty ale warto
rozmyślam tez nad wiekszymi przeróbkami tego silnika tak zeby wydmuchac z jakies 200km
narazie kupuje graty typu intercoler itp jak coś sie ruszy w temacie to napisze
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic
Imper, dobrze pisze. Sam szukam jedynie w modelach aut A3, A4. Z tego co się dowiedziałem i poczytałem na necie auta te najlepiej nadają się na dawcę.
Może jest ktoś kto odniesie się do tego czy 2,0 ABF czy lepiej 1,8 T.