Swap 1.8aam na 1.8T

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Swap 1.8aam na 1.8T

Postprzez blabson » 7 lis 2010, o 12:02

Witam,mam możliwość wyrwać od kolegi dawce mk2 1.8GT 90kM versja USA na pełnym wtrysku za 1000zł i oto kilka pytań:

1.czy w moim mk3 podejdzie ten motorek od mk2 chodzi o mocowanie silnika bez przeróbek

2.jak znosi 1.8T gaz,mam instalke 2generacji jednopunktową

3.co z wiązką i kompem czy podejdzie

4.czy wogle opłaca się wrzucać ten silnik 1.8T i te 90kM to nie za mało na mk3 kombi

5.żeby się za dużo nie bawić i wrzucić ABS.a wkońcu tyle samo koni
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

Swap 1.8aam na 1.8T

 

Postprzez pood181 » 7 lis 2010, o 12:18

blabson napisał(a):wyrwać od kolegi dawce mk2 1.8GT 90kM versja USA

to nie jest 1.8T

na reszte pytań nie trzeba odpowiedzi. pozdro
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez blabson » 7 lis 2010, o 12:29

czyli mój błąd :oops: czyli niema sensu się fatygować z tym mk2 tylko kupić sam silnik z kompem ABS.a
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez killah » 7 lis 2010, o 12:58

blabson napisał(a):czyli mój błąd :oops: czyli niema sensu się fatygować z tym mk2 tylko kupić sam silnik z kompem ABS.a


a czy jest sens zakładać abs? 15 km różnicy

ja jestem po swapie z aam na agg w razie czego służę pomocą :P ale fachowiec nie jestem :D
killah
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości