SWAP silnika 1.8 na 2.8VR6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

SWAP silnika 1.8 na 2.8VR6

Postprzez wlodar » 18 sie 2011, o 12:41

Witam!Jestem nowy więc jeżeli coś umieszczę to od razu przepraszam.Mam pytanie czy opłaca się robić SWAP w moim Golfie??Tak jak w temacie 1.8 na 2.8 zależy mi na tym ponieważ kocham moją ślicznotkę ale 75 km to trochę za słabo a mam z nim związane poważne plany tuningowe więc moje pytanie czy to się opłaca i czy ktoś może wie czy jest jakiś warsztat w okolicy Warszawy który to robi.Z góry dziękuje za odpowiedź.
wlodar
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 12:25
Lokalizacja: Warszwa

SWAP silnika 1.8 na 2.8VR6

 

Postprzez uzbek » 18 sie 2011, o 13:04

Wypytaj bezpośrednio kolegi PiJey88, on robił u siebie niedawno swap z 1.6 AFT na 2.8 AAA VR6 i z tego co wiem to podołali sami z kolegą w garażu.

Link do jego tematu: http://www.golf3.pl/topics2/-nowy-mk3-b ... vt4392.htm
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez killah » 18 sie 2011, o 13:44

jeśli cię na to stać tj wydać ponad 5 tysięcy bo nie będziesz robić sam to zawsze się opłaca bo zostajesz przy swojej furce. To jest koszt bez zmiany hamulców. Koszt zmiany hamulców to będzie kolejne 1k
killah
 

Postprzez trollu » 18 sie 2011, o 15:51

killah napisał(a):tj wydać ponad 5 tysięcy

ile? :-| wrzucenie vr di golfa jest p&p bo te silniki były normalnie tam montowane, nic nie trzeba dorabiać, czemu aż tyle? chyba że jakiś silnik po remoncie (lub wliczasz remont silnika). nie wiem po ile chodzą VR ale chyba nie jest jakoś strasznie drogi? za te pieniądze idzie kupić całego golfa z vr pod maską (tak wiem, padlina... ale jednak)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 18 sie 2011, o 18:52

trollu napisał(a):
killah napisał(a):tj wydać ponad 5 tysięcy

ile? :-| wrzucenie vr di golfa jest p&p bo te silniki były normalnie tam montowane, nic nie trzeba dorabiać, czemu aż tyle? chyba że jakiś silnik po remoncie (lub wliczasz remont silnika). nie wiem po ile chodzą VR ale chyba nie jest jakoś strasznie drogi? za te pieniądze idzie kupić całego golfa z vr pod maską (tak wiem, padlina... ale jednak)


vr na swap to jakieś 3.5 k za all. 1-1.5 k jest na wydatki które przyjdą w trakcie .. chociażby sprzęgło 300 zł a jak gość chce robić w firmie jakiejś to sądzisz że zrobią mu to za 500 zł? 1 k minimum
killah
 

Postprzez wlodar » 18 sie 2011, o 18:56

Killah-Sama robocizna 5 kola??Wiesz co mógłbym spróbować sam ewentualnie z Tata tylko że boje się o to że coś będzie nie tak, jednak co spec to spec ja dopiero co kończę samochodówkę więc też mechanikiem nie jestem no mój Tata troszkę się zna bo przekładał sobie silniki w samochodach ale nie wiem czy damy rade...
Uzbek-Dziękuję za link zaraz zabieram się do lektury :)
Za 4 tys.mogę mieć turbo w nim więc zastanowię się nad tym...
wlodar
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 12:25
Lokalizacja: Warszwa

Postprzez PiJey88 » 18 sie 2011, o 19:33

swap to jakieś 4-5 k w zależności jaki stan VRa trafisz, przekładka to jakieś 1-1,5 k w warsztacie, najlepiej zrobić to samemu ;-) ani ja ani leszek nie skończyliśmy samochodówki, a się udało i wszystko gra, więc to nie jest takie trudne
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 18 sie 2011, o 20:24

PiJey88 napisał(a):swap to jakieś 4-5 k w zależności jaki stan VRa trafisz, przekładka to jakieś 1-1,5 k w warsztacie, najlepiej zrobić to samemu ;-) ani ja ani leszek nie skończyliśmy samochodówki, a się udało i wszystko gra, więc to nie jest takie trudne


dokładnie

a żeby to wyhamować to jeszcze 1 tysiak na nowe hamulce.

mnie swap na 2.0 agg kosztował trochę ponad 3 tysiące. Hamulce to jeszcze wydatek 1 koła chociaż mogłem zrobić taniej (a do tej mocy aż takiej potrzeby wgl nie było zmieniać) gdybym był na ten czas mądrzejszy.. ale to taki nerver ending story jak się prowadzi do mechanika miecia na warsztat.

Ja gdybym nie musiał płacić za przekładkę to jeździłbym abfem ale i tak jest fajnie :d i oszczędniej niż na 1.8
killah
 


- - - zabudowy aut dostawczych



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości