swap silnika anglika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

swap silnika anglika

Postprzez killah » 25 paź 2010, o 21:41

elo

temat jest prosty. czy przy swapie na silnik z anglika naprawdę trzeba przedłużać KAŻDĄ wiązkę jak to mój mechanik twierdzi? bo wg użytk hanss jest to raptem 5 kabelków + rozpięcie wiązki i przełożenie na 2gą stronę.

swap z aam na 2.0 agg
killah
 

swap silnika anglika

 

Postprzez Imper » 25 paź 2010, o 22:10

tak jezeli chcesz miec tak jak bylo normalnie w naszych wersjach
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 26 paź 2010, o 15:18

no wg mnie trzeba, bo skrzynka z bezpiecznikami była po prawej stronie, a teraz jest po lewej, także nie obędzie się bez przedłużania kabelków.

No i jak kiedy odbiór auta po swapie?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez killah » 26 paź 2010, o 15:49

prezesik25 napisał(a):no wg mnie trzeba, bo skrzynka z bezpiecznikami była po prawej stronie, a teraz jest po lewej, także nie obędzie się bez przedłużania kabelków.

No i jak kiedy odbiór auta po swapie?


zastanawiam się czy wgl..
killah
 

Postprzez prezesik » 26 paź 2010, o 16:37

killah napisał(a):zastanawiam się czy wgl..
?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Imper » 26 paź 2010, o 17:24

mysle ze dostaniesz wiazke silnikowa spokojnie EURO do swojego silnika za przyzwoita kase. DO abfa to juz inna bajka :P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez killah » 26 paź 2010, o 18:27

emm mechanik jest w trakcie przedłużania. żaden zakup eu wiązki w drogę nie wchodzi
killah
 

Postprzez Rafit » 26 paź 2010, o 22:20

killah, defakto można było zostawić wiązkę z AAM i dołożyć dosłownie 5 kabelków, aby to chodziło :mrgreen:
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez killah » 26 paź 2010, o 23:03

Rafit napisał(a):killah, defakto można było zostawić wiązkę z AAM i dołożyć dosłownie 5 kabelków, aby to chodziło :mrgreen:
+ wiązkę od klimy
killah
 

Postprzez Imper » 26 paź 2010, o 23:22

nie wydaje mi sie zeby to byla kwestia 5 kabelkow. zupelnie inne sterowanie silnika, a roznic z mono przy wielopunkcie jest sporo
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Rafit » 26 paź 2010, o 23:24

Imper, dla przykładu do swapa na 1.8 turbo trzeba podłączyć 6 kabelków, aby odpalic go (tak masz rację mono a wielopunkt jest więcej kabli, ale wszystkie przecież idą do komputera silnika, a nie do wnętrza auta) :mrgreen: To się tak wydaje, że różnice itd, ale np zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego ma taki sam czujnik, temperatura wody taki sam czujnik, czujnik płynu hamulcowego też taki sam, filtr węglowy to samo itd itd. Wszystko co wchodzi do komory auta jest takie samo (poza dosłownie kilkoma kablami), a różnice są tylko na poziomie silnik <=> komputer
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez Imper » 26 paź 2010, o 23:38

tak tutaj sie z Toba zgodze ale prawda jest taka ze zrobic to trzeba. No i na moje robisz niepotrzebne nadzieje komus kto tego nie ogarnie. BO to trzeba jednak usiasc przy schematach i pomyslec. Zwykly user tego forum nie zrobi tego bo przy pierwszym lepszym schemacie chwyci sie za glowe. Ja mimo wszytsko wolalbym kupic cala wiazke ORI
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości