GolfiarzJR napisał(a):Jak robić swapa to na 2.0 16v ABF , cenowo nie najdroższy , mocy wystarczająco i spalanie też nie najgorsze
Albo 2.0 8v , silnik dobrze przyjmuje gaz , spalanie według opinii małe , i 115 km

Nie swapuje się 1,6 na 1,6 bo to bez sensu chyba że masz taki silnik zdrowy w garażu , ale jak nie masz to trzeba iść dalej

trochę z tym zabawy jest , najlepszy według mnie to jak mówiłem linia 2.0 w mk3
Dlaczego nie swapuje się 1.6 na 1.6, bo? Różnica w jeździe zauważalna, poza tym 1.6 101KM to już "cywilizowany" silnik który wyprzedza konstrukcję 1.6 75 o dekady

Podobnie propozycja swapa na ABFa równie głupia, zwłaszcza do samochodu jeżdżącego na co dzień i traktowanego jako dupowóz
Podstawa to znalezienie dobrego silnika a najlepiej zrobienie mu remontu przed wsadzeniem. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji pewnej fioletowej osoby z tego forum, która zarżnięty silnik "zeswapowała" na drugi zarżnięty silnik. Celuj w 1.6 101KM albo 2.0 115KM, w 2.0 można już jakiejś przyjemności z jazdy zaznać i nie odmawiać zdrowaśki przed każdym wyprzedzaniem ciężarówki

Co do spalania - moje 2.0 pali mi w trasie 8,5 litra i to bez udawania emeryta, a w cyklu mieszanym trasa-miasto zatrzymuje się w okolicy 10 litrów. Samo zakorkowanr miasto dobija do 11,5. A porównaj osiągi ze swoim
