SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gibon » 11 sie 2012, o 21:06

Paki1988 napisał(a):a maluch ma chlodnice??


Tak. Bis 700ccm posiadał :hyhy:
Avatar użytkownika
Gibon
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 11:31
Lokalizacja: Opole

 

SWAP 1.4 na 1.8 90KM

Postprzez Bonix » 17 sie 2012, o 00:50

Witam. Prawdopodobnie będę miał okazję kupić całego golfa GT z silnikiem 1.8 90KM. Co dokładnie trzeba przekładać ? Skrzynia Hamulce ECU wiadomo. Co jeszcze ?
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez trollu » 17 sie 2012, o 09:45

Bonix napisał(a):Co jeszcze ?

zależy co jeszcze chcesz :-P
mi do głowy przychodzi silnik z całym osprzętem, od dolotu do wydechu, ecu, skrzynia, hamulce, zawias. a tak jak ma jakieś pół kubły itp to tez można się pobawić :lol:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bonix » 17 sie 2012, o 15:23

Chodzi mi jeszcze o instalacje w środku, trzeba coś zmieniać ?
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez PiJey88 » 17 sie 2012, o 15:38

zmieniasz silnik ze skrzynią i osprzętem, wiązkę z komory silnika do skrzynki bezpieczników, pompę paliwa, wydech, nic więcej nie musisz zmieniać, zawias ten sam jest, heble można, ale nie trzeba, to jak już sam chcesz, możesz zmienić też licznik
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radekb351 » 18 sie 2012, o 21:05

Licznik jak chce mieć MFA
Heble można zmienić bo są większe i 4x tarcza.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Swap 1.6 abu na 1.8 ew. na 2.0 8 v

Postprzez Emilio83 » 1 wrz 2012, o 23:15

Witam koledzy potrzebuje porady mam silnik 1.6 abu który trochę juz przeszedł i zastanawiam się na swapem na mocniejsza jednostke np 1.8 90 km abs lub 2.0 8 v 2 e , powiedzcie mi le taka zabawa może mnie kosztować ( chodzi o części = oraz czy cos sie da uratowac z mojego 1.6
Emilio
Emilio83
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 23:32
Lokalizacja: Żarki

Postprzez trollu » 2 wrz 2012, o 01:00

najwięcej roboty bedzie przy swapie na 2.0 bo przydałoby się jeszcze hamulce zmienić, do 1.8 raczej nie ma takiej potrzeby. no i 2E bym sobie darował a rozejrzał się za ADY/AGG.
co do kosztów to nie wiem, ja swapa nie robiłem, poza tym zawsze coś wyskakuje co winduje koszty, zagadaj do usera killah, on swapował AGG
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Swap z 1,8 ADZ na 2,0 ABF

Postprzez chomik » 24 wrz 2012, o 22:20

Witam , mam możliwość kupna Abfa . Co muszę przeszczepić z niego aby wszystko podeszło jak należy ?
silnik , skrzynia , wiązka , licznik ,pompa ?większe heble .... coś jeszcze ?
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 25 wrz 2012, o 08:56

to samo co w innych swapach, poczytaj w innych tematach o swapach an ABFa, było tego sporo
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 25 wrz 2012, o 10:08

no i jak to przy swapach trzeba przygotować się że coś nieoczekiwanie pierdzielnie i będzie 2x roboty :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez chomik » 25 wrz 2012, o 15:11

Panowie , konkrety konkrety :-)
Oblukałem juz chyba wszystkie tematy ... i co sie dowiedziałem ? Ze duzo roboty ale jak bede mial cierpliwosc i checi to złoże wszystko do kupy ....

-Jaka jest pompa paliwa w ABF ?
- czy zbiornik jest ten sam w Seacie z ABF co w mk3 abf ?
- czym różni sie ABF z seata a VW oprócz logiem na głowicy ?
- czy podejdą wahacze z 1,8 GT ? czy musze szukac z mk3 GTI ?
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 44 gości