chomik, po co ci zbiornik? zmień pompę na 3 barową, czyli taka jak w 2.0 8V lub 1.6 101KM, nowsze 1.8 90 KM też taka miały chyba, w każdym bądź razie nie jest to problem, pełno takich na allegro
ABF z seata to to samo co z VW, logo inne, przewody maja inne przelotki itd, jakieś szczegóły w każdym bądź razie
możesz zostawić swoje wahacze i całe zawieszenie, zmieniasz tylko półośki z wewnętrznymi przegubami, zewnętrzne muszą zostać z 1.8, ewentualnie jak chcesz przeguby z ABFa to musisz robić swap na 5x100
skrzynia jesli na linki to musisz zmienić drążek na taki jak w TDI lub 16V lub VR6, jeśli sprzęgło jest na wysprzegliku to musisz mieć pompkę wyprzęglika i zamontować ją w grodzi (nie wszystkie ściany grodziowe mają miejsce na to, musisz wtedy wiercić), w pedały wpinasz małą białą spinkę aby zamontować główkę pompki, nie zmieniasz pedałów tak jak piszą co poniektórzy
do tego musisz zmienić pewnie chłodnicę na większą, chyba że masz klimę, to masz już odpowiednią, musisz wydech zmienić na 55mm, zegary z ABFa, i inne pierdoły, wiadomo że wiązka i komp z ABFa i cała reszta co będzie z silnikiem zapewne