PiJey88 napisał(a):wiesz co to znaczy uturbić 2.0 ? spalanie na poziomie 20 litrów, więc gdzie tu logika? nie myśl o turbo bo to abstrakcja dla przeciętnego posiadacza golfa
2.0 spala ok 10, VR ok 12, więc różnica nie jest kolosalna, a różnica pod maską kolosalna
No już nie przesadzaj z tymi 20 litrami, ale 15 jest jak najbardziej realne.
BTW, 12 litrów pb oczywiście? Bo obie VRki znajomych przy normalnej jeździe gazu to brały po 15 bez większych problemów. O butowaniu nie wspominając
PiJey88 napisał(a):no nie przesadzajmy, heble z GTI 280mm wystarczą
o tych właśnie mówię, już te 8mm ma mniejsze znaczenie
PiJey88 napisał(a):no zakładając że 2.0 w stanie bdb a VR w gazie zajechany to może i jest to możliwe ale dwa samochody w podobnym stanie to niestety VR objedzie każdego GTI, VR jest o sekundę szybszy do setki od ABFa
No ja mówię o dobrym egzemplarzu, o który ktoś dbał, bo VRki na hamowni nie jednego już rozczarowały. Bo jeżeli porównujemy oba w takim samym stanie technicznym no to o czym mowa...
Ale silnik silnikowi nie równy, dwie 2.0 8v w prawie identycznej budzie i jedna zostaje z tyłu bez problemu. Podejrzewam że znalazłby też 1.6 101 które by objechało 2.0
[ Dodano: 2012-10-16, 20:01 ]krzysiogol napisał(a):Może masz i rację. Natomiast mój golfik jest zadbany tym samym nie chciałbym zamieniać "budy". Ale faktycznie koszty są dośc spore i chyba mija się to z celem. Lepiej dbać o swojego GT. A masz może jakiś pomysł jak podnieść nawet niewiele ilość koni?
Moją bolączką jest też dośc długa skrzynia biegów (niestety kiedyś wymieniałem i nie mogłem dostać takiej jaka miałem wcześniej)
Przede wszystkim to zmień skrzynie, na tym największą różnicę odczujesz. Jak podnieść kilka koni? Polerowanie kanałów dolotowych i wydechowych, odpowiednie spasowanie wszystkiego, odchudzone koło zamachowe, wyważony korbowód, splanowana głowica żeby go trochę doprężyć
Popatrz po necie ile kosztują te usługi, ile zabawy wymagają a ja Ci teraz odpowiem na najważniejsze pytanie. Doda Ci to może z 10 koni, zakładając że silnik w miarę trzyma serię