Moderator: Moderator
Opik napisał(a):Uturbienie 2.0? no licz kolego tak z 7-8 tys na start żeby to miało jakikolwiek sens
Opik napisał(a):No już nie przesadzaj z tymi 20 litrami,
PiJey88 napisał(a):heble z GTI 280mm wystarczą
Opik napisał(a):te 8mm ma mniejsze znaczenie
trollu napisał(a):za 7k to można turbo kupić. takie ADY jest podobno zakute ale samo kucie silnika to niezła suma. pierwsze z brzegu tłoki woessnera do 2.0 115KM to 2500 , do tego korby 1600. wypadałoby chociaż zrobić remont głowicy a najlepiej porting itp. kompletny wydech z kolektorem pod turbo, IC z orurowaniem, komplet czujników a na koniec strojenie. lepiej bezpiecznie mieć przygotowane z 15k i można myśleć.
trollu napisał(a):takie STI gdzie jest 4 garowy boxer, turbo i tez ma 2 litry 20 na dzień dobry bierze, EVO to samo. poza tym nikt nie uturbia auta dla samego turbo i żeby latać na ubogiej mieszance
trollu napisał(a):tutaj małe pytanie - jak zmieniałem hamulce z przodu to w sklepie też się gościu pytał czy na pewno 280 i jak się przyglądałem to ogólnie luzu trochę jest ale wątpię żeby 288 weszła na zaciski z GTI, wg mnie trzeba szukać kompletu od VR, chyba że jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi
trollu napisał(a):co do stożków i wydechów - w N/A wsadzenie luźnego wydechu i stożka w 99% jak nie 100% daje efekt ujemny a nie zysk, to nie turbo. dłubiąc w silniku N/A wg sztuki zaczyna się od słupka a przede wszystkim głowicy. ostry wałek, porting, do tego liczy się wydech i składa się dolot. na koniec zawsze strojenie. co da luźny wydech czy dolot jak silnik i tak więcej powietrza nie łyknie i ECU będzie sterowało silnikiem jak wcześniej? poza tym stożek tuż przed przepływką to tez dyskusyjny temat, przepływki nie lubią impregnatów do stożków i zawirowań jakie on wprowadza. o geometrii dolotu Opik już wspomniał
Opik napisał(a):Kucie 150 konnego silnika to jest dopiero sztuka dla sztuki
Opik napisał(a):ja mówię o normalnej jeździe
Opik napisał(a):Zmierzę przy okazji u siebie
Opik napisał(a):jako pusta rura o średnicy 70mm jak najbardziej
Opik napisał(a): To nie jest jakiś super nowoczesny silnik z przepływką z druciku który może się przytkać.
Opik napisał(a):No i kolejna sprawa - maczają stożek w tym środku że przelatuje dalej? No ludzie, to nie jest wymagająca i trudna rzecz do zrobienia żeby ją sp...ć
trollu napisał(a):wątpię żeby 288 weszła na zaciski z GTI
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 38 gości