trollu napisał(a):chodziło mi raczej o budowę silnika bo zaznaczyłeś żeby nie mylić z VR ale nieważne
po prostu parę razy spotkałem się z sytuacją jak ktoś ostro obstaje przy tym, że np w mk4 nie ma VR tylko jest Vka, no ale sam producent wprowadza w błąd
bo dla większości ludzi silnik "V" to jest coś, madafakakiler i można się przylansić w towarzystwie, a mówisz takie "VR" i 95% ludzi nie wie czy Ty mówisz o kodzie lakieru czy masz wadę wymowy
VR czy 5ka czy 6ka dźwiękiem bije na głowę 1.8t i tutaj nie ma dwóch zdań, te silniki same w sobie są w czołówce brzmieniowej silników, więc żadna suszarka za wiele nie ugra na tym polu. Tylko porównajmy koszt modzenia VR a 1.8t żeby uzyskać przyrost 50% mocy. No właśnie...
Co do założyciela tematu - 1.8t, jeżeli chcesz kupić kompletny silnik i wsadzić jaki jest, to szukaj najmocniejszej wersji z audi, jak chcesz się od razu pobawić i samemu kompletować graty, to przekalkuluj co się bardziej opłaca
