SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 17 paź 2012, o 15:14

co hamulców to nigdy w to nie wnikałem, po prostu wiem jak wyglądają moje w porównaniu do tych z XX Jahre a tam były 288 z tego co wiem. co do grubości to też racja bo klocki na 280 również się różnią od tych na 288
PiJey88 napisał(a):2.0 8V w turbo nie jest bardzo podatny na mody, widziałem kiedyś taki silnik, miał ok 190KM, więc kasa wywalona w błoto

czy nie podatny na mody? wszystko zależy od kasy wpompowanej w silnik :hyhy: 190KM to rzeczywiście kicha, co nieznaczy że nie można więcej. niedawno wrzucałem fote silnika zbudowanego na bazie 2e i miał 260KM z N/A.
co do wydechu to do golfa też wsadzi się kawał jakiejś rurki a nawet pożna wszystko wywalić tylko jaki to ma sens jeżeli chodzi o podnoszenie mocy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez trollu » 17 paź 2012, o 15:23

slavwek.ie napisał(a):Ewentualnie 2.8 V6 (nie mylić z VR6)

a jaka jest różnica pomiędzy V6 a VR6 z golfa? bo o ile mi wiadomo to tylko zmiana nazewnictwa dlatego warto podawać kod silnika
2.3 vr5 deklasuje 1.8t pod względem soundu, osiągami raczej nie bardzo. no i opinie nt awaryjności 2.3 tez są różne.
PiJey88 napisał(a):kolejny co robi swap który będzie go kosztował ponad 10 tyś zł a potem ładowanie gazu żeby taniej było.... :wstyd: :wstyd: :wstyd: brak logiki!!

x2
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2012, o 16:25

a jaka jest różnica pomiędzy V6 a VR6 z golfa?
różnicy jest jakieś 30KM. Kod silnika chociażby AUE.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez trollu » 17 paź 2012, o 16:37

chodziło mi raczej o budowę silnika bo zaznaczyłeś żeby nie mylić z VR ale nieważne ;-)
po prostu parę razy spotkałem się z sytuacją jak ktoś ostro obstaje przy tym, że np w mk4 nie ma VR tylko jest Vka, no ale sam producent wprowadza w błąd
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2012, o 16:51

Napisałem nie mylić z VR6 czyli z AAA
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 16:58

trollu napisał(a):niedawno wrzucałem fote silnika zbudowanego na bazie 2e i miał 260KM z N/A


taaaa, przypomnij co tam z 2E zostało ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 17:02

trollu napisał(a):chodziło mi raczej o budowę silnika bo zaznaczyłeś żeby nie mylić z VR ale nieważne ;-)
po prostu parę razy spotkałem się z sytuacją jak ktoś ostro obstaje przy tym, że np w mk4 nie ma VR tylko jest Vka, no ale sam producent wprowadza w błąd


bo dla większości ludzi silnik "V" to jest coś, madafakakiler i można się przylansić w towarzystwie, a mówisz takie "VR" i 95% ludzi nie wie czy Ty mówisz o kodzie lakieru czy masz wadę wymowy

VR czy 5ka czy 6ka dźwiękiem bije na głowę 1.8t i tutaj nie ma dwóch zdań, te silniki same w sobie są w czołówce brzmieniowej silników, więc żadna suszarka za wiele nie ugra na tym polu. Tylko porównajmy koszt modzenia VR a 1.8t żeby uzyskać przyrost 50% mocy. No właśnie...

Co do założyciela tematu - 1.8t, jeżeli chcesz kupić kompletny silnik i wsadzić jaki jest, to szukaj najmocniejszej wersji z audi, jak chcesz się od razu pobawić i samemu kompletować graty, to przekalkuluj co się bardziej opłaca ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 17 paź 2012, o 17:11

slavwek.ie napisał(a):Napisałem nie mylić z VR6 czyli z AAA

a taki AQP czy AUE to nie VR? i nie chodzi mi teraz o oznaczenie na klapie
podsumowując jak brać VR6 to 4 zaworowe a nie 2
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez trollu » 17 paź 2012, o 17:14

Opik napisał(a):taaaa, przypomnij co tam z 2E zostało

no blok :hyhy:
ale nie zmienia to faktu, że idzie wycisnąć ładną moc nawet z takiego dinozaura ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 17:23

trollu napisał(a):
Opik napisał(a):taaaa, przypomnij co tam z 2E zostało

no blok :hyhy:
ale nie zmienia to faktu, że idzie wycisnąć ładną moc nawet z takiego dinozaura ;-)


a teraz ostatnie spamowe pytanie. Ile za ten sam koszt wyszłoby mocy nawet z podstawowego 1.8 t? ;)



w ogóle pod względem modzenia i uturbiania N/A to Saabowskie silniki są niesamowite, co oni robią z tego. Chociażby Coobcia projekty
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2012, o 17:23

trollu, wiesz przecież o czym mówię i niepotrzebnie tyko drążysz temat.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez PiJey88 » 17 paź 2012, o 18:58

XX jahre nie miało 288mm, XXJ to przeważnie 8V lub AFNy a one miały 280mm, tylko XXJ w 16V mógł mieć 288mm

Opik napisał(a): Ile za ten sam koszt wyszłoby mocy nawet z podstawowego 1.8 t?

1.8 T jak sama nazwa mówi ma już turbo, więc zmieniając turbo, dając inne wtryski i pisząc dobry program wyciągasz 300 kucy, koszty raczej mniejsze niż uturbianie czegokolwiek innego, poza tym zależy który 1.8T chcesz mieć, ten 150KM wymaga większego wkładu niż ten z S3/TT co ma 225 KM, nie wiem co dokładnie jest innego i co trzeba robić bo się nie zagłębiałem w te silniki nigdy, ale nie jednokrotnie widziałem modzone 1.8T po 300 kucy
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron