SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 19:03

PiJey88, ja o tym doskonale wiem i to było pytanie retoryczne, po co uturbiać silnik, przechodzić przez bolączki garażowego składania, a to to nie pasuje, a to to się wysra, tu pęknie, tam się przetrze i tak w kółko, a kosztuje to nas powiedzmy 10 tys i optymistycznie zakładając daje nam te 100 koni nawet. A za tą samą kwotę mamy względnie bezawaryjne 300-350 konne 1.8 turbo, które w tuningu grupy VAGa jest tak przetartym szlakiem, że można na nim lądować Boeingiem.
Więc po co kombinować jak można i łatwiej, i taniej, i prościej..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez PiJey88 » 17 paź 2012, o 19:05

omg, umówmy się że mówimy VR6 na wszystkie, są 12V i 24V, będzie jasno i zrozumiale, oczywiście są jeszcze R32 które też są VR6 24V tylko pojemność większa i R36 analogicznie...

chcesz dźwięku i żeby było fajnie i dość mocno bierz 24V, chcesz mieć "pssssst" i pole do działania z mniejszą kase - bierz 1.8T
wybór należy do ciebie :)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez antonio » 17 paź 2012, o 20:05

jak wstawisz silnik 1.8 to mogę się łapc z tob,ale na VR6 :krzeslem: bys sobie jeb... 18T np przy paskach są trefne tubina szybko siada znajomy 3 juz zajezdził co prawda cięzką ma noge chłopak.a co do VR6 to i ja choruje na to myslałem swapowac ale po podliczeniu chyba wolał bym w całosci kupic 2 golfa :cwaniak: ale jesli bym miał kase od podstaw zlożyc pod siebie.
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 20:16

1.8 od paska to on nie wsadzi
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 17 paź 2012, o 20:17

Opik, zmieni łapy i wsadzi
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2012, o 20:24

PiJey88 napisał(a):Opik, zmieni łapy i wsadzi
i jeszcze miskę olejową (falochron)
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 20:35

i kolektor
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez majorek01 » 17 paź 2012, o 21:12

wiem ze koszt to mały nie jest ale po głebszym przemysleniu kupie jakiegos anglika golfa 4 albo jakies audi i zostane przy 1.8t głownie to chodzi tylko to zeby troszke lepiej to jechało szalenstw niemusi byc
Obrazek
Avatar użytkownika
majorek01
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 22:24
Lokalizacja: Mrocza

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2012, o 21:15

głownie to chodzi tylko to zeby troszke lepiej to jechało szalenstw niemusi byc
ABF-a zainstaluj, taniej, prościej, jeździ dobrze, spalanie na tym samym poziomie, gazuje się bez problemu.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Dinuś » 17 paź 2012, o 21:41

ja nie lubię gazu i tyle , mam vr i w życiu gazu nie zobaczy ,

co do kontroli policji , pytałem na stacji kontroli pojazdów masz miesiąc czasu na zgłoszenie ze został zmieniony silnik na większy lub mniejszy , bo np po zmianie moze nawalić i możesz zmienić na ten co był , a podczas kontroli możesz powiedzieć ze od 3dni jest ten silnik ,

dobra nie ważne jeden jezdzi na gazie drugi na benie a trzeci na dezedorancie każdy lubi co innego ,

ares101, chcesz vr z gazem to kup i ciesz sie jazdą :) uśmiech na twarzy gwarantowany
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez majorek01 » 17 paź 2012, o 22:04

ja gazuje kazde auto jakie mam i narazie zadnych problemów z autami nie było a co to za róznica czy 1.6 w gazie czy vr6 zajedzie ten silnik to potem kupi se drugi za 1000zł wymieni sam słupek i bedzie dalej latał na tym gazie a wyjdzie to go napewno wiele taniej jak by miał lac do vr same bene jeszcze jest tego kwestia ile on bedzie robił tym autem kilometrów .ja golfa zrobiłem całego teraz bede przymierzał sie na swap tylko ze 1.8t i tez bedzie pewnie latało to w gazie bo u mnie auto nie stoji tylko jezdzi cały czas praktycznie
Obrazek
Avatar użytkownika
majorek01
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 22:24
Lokalizacja: Mrocza

Postprzez Opik » 17 paź 2012, o 22:15

slavwek.ie, no tak, tylko w pewnym momencie zawsze zaczyna brakować tej mocy. I wtedy 1.8 otwiera szeroko ręce i mówi witaj w moim swiecie, a ABF chowa po kątach kosztorys dłubania żeby go tylko nie opchnąć dalej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości