SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 18 paź 2012, o 14:29

ten zestaw to połowa tego co trzeba wydać, a gdzie wydech? a gdzie komp? a gdzie strojenie? a inne pierdoły? typu uszczelki, trzeba odprężyć silnik do turba, tam są rurki, IC, turbina pewnie regenerowana, i kilka zegarków i innych pierdół, które sam możesz kupić w PL
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Andi.Koksik » 18 paź 2012, o 14:32

czemu twierdzisz ze taki zestaw za 1000$ sie nie nadaje ? Znajomy zalozyl cos takiego do Corrado i jakos smiga, apropo zakucia silnika, wiem ze 1000$ to nie wszystko, ale Korby za prawie 500$ i tloki za 500 $ chyba wystarcza ? Zreszta nie moge jakis lepszych znalezc. Kute oczywiscie, do tego zawory sprezynki uszczelki wiadomo.. zweryfikowac? w jakim sensie ? nawet gdyby to mialo kosztowac z 10 000 € to itak plan byl taki i taki bedzie, postaram sie to spelnic, bo mialem to zrobic z bratem, a on miesiac temu zginal w wypadku, i mam sentyment do "naszego" golfa, gdyz kupilismy go razem, z taka wlasnie mysla.. na wiosne sprzedam motor to bedzie juz troche pieniedzy, do tego praca w polaczeniu ze szkola, moze za rok, 2 czy 3 lata mi sie uda.. Mam nadzieje..
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 paź 2012, o 14:44

Andi.Koksik, ja nie krytykuje samego pomyslu takiego killera, bo mnie samego to jara, ale staram sie przemowic Ci do rozsadku. Za prawie ta sama kase uturbisz 2.0 ktore bedzie mialo ~180 koni albo VRke ktora bedzie miala ~400. Nie sensowniej?
Jezeli jestes swiadomy ze to bedzie kosztowac kupe kasy to dobrze, bo wiekszosc tu sie napala ze za 3 tys zrobi swapa sobie.
z powodu Brata wspolczuje, ale fajnie ze chcesz ten projekt zrealizowac
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 18 paź 2012, o 15:02

Andi.Koksik napisał(a):moze za rok, 2 czy 3 lata mi sie uda


no wlasnie...ten temat poki co nie ma najmniejszego sensu...puste gdybanie...wroc do niego, jak bedziesz mial na koncie wolna, 5 cyfrowa kwote...dopiero wtedy mozesz zaczac cos myslec...
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez trollu » 18 paź 2012, o 15:14

Opik napisał(a): Za prawie ta sama kase uturbisz 2.0 ktore bedzie mialo ~180 koni albo VRke ktora bedzie miala ~400.

czemu zawsze wszyscy walą takie dziwne liczby? że niby z VR hyc i już 4 z przodu a 2.0 to trzeba złotem wyłożyć żeby 200 było. jak się dobrze zrobi to z 2.0 i 500KM się wyciągnie a jak wszystko z głową to nawet to pożyje trochę
Andi.Koksik napisał(a):czemu twierdzisz ze taki zestaw za 1000$ sie nie nadaje ?

bo się nie nadaje jak chcemy żeby to jeździło. taki zestaw robiony przez żółte małe rączki wcale nie jest P&P, przyrost mocy lichy a o żywotności lepiej nie wspominać. jak auto nie do ścigów tylko do lansu i rocznie będzie robiło 2kkm to można spróbować ale ja bym tego nie zakładał.
co do kucia - na forum było, sam nawet pisałem chyba wczoraj w innym temacie - ADY podobno jest kuty, w AGG niby tylko tłoki kute zostały ale na ile w tym prawdy i jakie to wytrzymałe można przekonać się tylko w jeden sposób - odprężyć, uturbic i czekać co się będzie działo
poza tym podałem też przykładowe ceny - tłoki woessnera 2500, korby 1600, do tego trzeba liczyć mase pierdół jak uszczelki itp które też czasami tanie nie są, obróbkę głowicy.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Dinuś » 18 paź 2012, o 16:31

Opik, dla jednego mustang .camaro lub silnik kr g60 vr i inne są kultowe i wymarzone , dla mnie vr to kultowy silnik do vw i nigdy gazu , a co do r32 zamiast tyle płacić za R to wole kupić kompresor i mam moc dziwek i uśmiech na buzi niz płać 18 lub wiecej za r i mieć 250ps a wcale to takie super nie jest ,
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Opik » 18 paź 2012, o 17:42

trollu napisał(a):
Opik napisał(a): Za prawie ta sama kase uturbisz 2.0 ktore bedzie mialo ~180 koni albo VRke ktora bedzie miala ~400.

czemu zawsze wszyscy walą takie dziwne liczby? że niby z VR hyc i już 4 z przodu a 2.0 to trzeba złotem wyłożyć żeby 200 było. jak się dobrze zrobi to z 2.0 i 500KM się wyciągnie a jak wszystko z głową to nawet to pożyje trochę


dlatego że sporo jest na różnych forach VRek które wytrzymują na seryjnych tłokach po 500 koni i przyrost procentowy jest dużo wyższy niż w zwykłym 2.0.
No chyba że nagle nam temat zszedł na 1.8t rozwiercone do 2 litrów co czasem się zdarza, ale to już inna bajka... ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiogol » 18 paź 2012, o 18:40

To już z tego co widzę lepiej jest kupic gdzieś tanio silnik np vr lub 2,0 z turbem, bo i takie się zdarzaja i poprostu zrobć przekładkę
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rafal9119 » 18 paź 2012, o 20:04

nie wiem czym wy tu sie tak podniecanie ja posiadam w audi 1.8 T i na poczatku to bylo mega przejscie ze zwyklej mk3 z silnikeim 1.6 ale juz teraz to nuda.majorek01, jak juz zamierzasz pakowac kase w swap to kup sobie audi lub mk4 i przezuc fajere na lewa strone i to taniej cie wyniesie niz rezac swoja mk3. chyba ze nie masz co z kasa robic to mozesz dac jej troche mi :lol:

[ Dodano: 2012-10-18, 19:06 ]
w profilu pisze ze masz 1.4 i ty zamierzasz wpakowac 1.8 T to budy 1.4??? jak juz kupisz dawce to odracu kup mk3 i zrob swap hebli ,zawiechy itd.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Andi.Koksik » 18 paź 2012, o 20:24

Grzesiek2507 napisał(a):puste gdybanie...wroc do niego, jak bedziesz mial na koncie wolna, 5 cyfrowa kwote...


Moze dla ciebie Puste gdybanie, jak dla mnie, to wiesz, zaden problem, bede miec jakies € to moge sobie czesci powoli skladac, a jezeli chodzi o VR6, to mysle nad tym, i bardziej mnie to przekonuje, a jezeli chodzi o tlumik dolot, Pijey nie martw sie, znajomy robi takie rzeczy recznie, jak byl mlodszy to przygotowywal samochody do KJS i ogolnie, wysylal tlumiki gdzies do stanow, do irlandii, robi pozadna robote, wiec to jest akurat dla mnie najmniejszy problem.. a jesli chodzi o to Uturbianie.. wiecie, moze to sie wydaje troszke takie porywcze, no ale mam nadzieje ze to spelnie. Brat mi mowil, ze wszystko juz przemyslal, jak zrobic i wg, ale nie zdazyl jakos przekazac, bo to narazie byl nasz temat poboczny, bo ciagle sie o czyms innym gadalo, a to mialo startowac w wakacje 2013 albo 2014. no wiec.. cieszy mnie kazde wasze zdanie, sugestia propozycja, bo ja to jeszcze zielony jestem.. dopiero sie ucze, i dodam, ze to mial byc samochod na Tor, bo bylismy zapalencami toru Nürburgring, gdzie mielismy jezdzic tym wlasnie golfem. wiec jezeli chodzi o kucie, to ma to byc wszytsko tip top zrobione, zdaje sobie sprawe ze do tego dochodzi elektryka i wszystko, nie na darmo sie ucze na kierunku Mechatronika samochodowego :) wiec, piszcie co sadzicie, mam zalozyc osobny temat ? bo tu sie OT robi..
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 paź 2012, o 20:39

rafal9119, audi jest trochę cięższe od mk III chyba ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 18 paź 2012, o 20:50

to co? to tylko 200 kg.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości