SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez rafal9119 » 18 paź 2012, o 20:53

he przynajmniej chlopaki sobie postow nabija i to tylko tyle z tego dobrego .
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

 

Postprzez Grzesiek2507 » 18 paź 2012, o 20:56

no to ciułaj to ojro ciułaj, bo bedziesz tego sporo potrzebowal ;-)
no jest juz na naszym forum uturbione vr6...pogadaj z wlascicielem :-)


edit: http://www.golf3.pl/topics2/16-101ps-vr ... t33544.htm
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez PiJey88 » 18 paź 2012, o 21:56

Andi.Koksik napisał(a): ja to jeszcze zielony jestem

dlatego jest to nadal gdybanie jak w stu poprzednich tematach na ten temat, zaczyna się od gadania i na tym też się kończy, zaczniesz coś działać to będziemy podpowiadać co i jak

trollu napisał(a):ADY podobno jest kuty, w AGG niby tylko tłoki kute zostały

oj nie wiem gdzie ty to wyczytałeś, albo kto ci takie bajki opowiadał :zakrecony:
wał jest kuty, reszta jest normalna, ponoć G60 ma mocne graty, VR ma kuty wał i blok bardzo wytrzymały, Rka ponoć ma jakieś mocne graty, ale nie wiem czy coś kutego tam siedzi czy nie, być może to też gdybanie czyjeś, ale ADY nie jest kuty na pewno :mrgreen:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 18 paź 2012, o 22:27

rafal9119, 200 kg to dużo, takie standardowe 1.8T 150KM szału nie robi, ale wytargaj z tego 250 kucy w mk3, do tego blowoff i fajnie się takim czymś jeździ :)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andi.Koksik » 19 paź 2012, o 00:31

No napewno :) wiesz, nie sztuka kupic sobie seryjny samochod, tylko cos w nim pomodzic, mysle ze wiele osob na tym forum, uwaza tak jak ja ze kazdy samochod ma swoja "dusze" i chyba czuje jakis sentyment do swojego VWozidelka :) ale osobiscie, nie robil bym swapa na takie 1.8T chociaz to bardzo dobry silnik, ale wolal bym chociaz to 2.0 16v lub VR6 :]
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 19 paź 2012, o 00:52

rafal9119 napisał(a):to co? to tylko 200 kg.


nie, to jest AŻ 200kg.

150 koni na 1100kg a 150 na 1300-1400 to jest ogromna różnica w osiągach

poza tym swapując ten silnik aż się prosi o mody, więc na wyjściowych 150 się nie skończy raczej :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 19 paź 2012, o 01:07

wał każdy jest kuty, chociaż zdarzają się wyjątki a co do tłoków czy korb to też czasami zdarzają się rodzyny, przynajmniej w marce ze śmigłem na masce były takie bonusy jak kucizna w serii w niektórych silnikach :luka:
co do ADY tak jak napisałem, nie pamiętam już skąd mam takie info i na ile jest prawdziwe, sprawdzać też tego za bardzo nie zamierzam
PiJey88 napisał(a):ADY nie jest kuty na pewno

dasz sobie coś za to uciąć? :gwizd: ;-)
czasami też można się nieźle zdziwić, wiem tyle że ADY jest cholernie twardy bo wiem jak jest użytkowany Edition znajomego
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez rafal9119 » 19 paź 2012, o 06:43

no ok moze macie i racje ale to jednak sa koszta i autor watka napweno nic z tym nie zrobi. nie oszukujmy sie.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez PiJey88 » 19 paź 2012, o 08:40

są zestawy kucizny do 2.0 a to oznacza że seria nie była kuta, bo jak by była to każdy by tłoków z ADY używał do kucia 2e i innych gdzie pasują te tłoki
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

swap z 1,6 aee na 1,6 gt

Postprzez skolar » 19 paź 2012, o 09:09

witam mam plany żeby zrobić swapa mam silnik 1,6 aee 75km i chciałem zrobić swapa na 1,6 gt
i chciałem zapytać co jeszcze będę musiał wymienić oprócz silnika??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez PiJey88 » 19 paź 2012, o 09:16

skolar, wszystko, skrzynia, elektryka, komp, wydech, pompa paliwa, zegary itd, czyli to samo co przy swapie na dowolny inny silnik

jak byś potrzebował jakieś graty to mam jeszcze trochę rzeczy po moim byłym 1.6 GT, jakieś kable, wtryski, kolektory itp
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez skolar » 19 paź 2012, o 09:22

aha no myślałem ze coś by mogło zostać z mojego silnika bo troszke mocy brakuje i chciałem nie dużym kosztem wiecej koników ale jak trzeba pół samochodu wymienić to chyba niema sensu;/
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości