SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Andi.Koksik » 19 paź 2012, o 09:36

rafal9119 napisał(a):autor watka napweno nic z tym nie zrobi. nie oszukujmy sie.


Dlaczego jezeli ktos mowi o swapach odrazu wszyscy mowia ze nikt nie zrobi ?
W Sumie z jednej strony moze ze wzgledu na pieniadze, wiadomo jak jest w Polsce... no ale jezeli ktos pyta o cos takiego, to przeciez powinien wiedziec ze to kosztuje, ja tez planuje swapa i wiem ze to kosztuje, znalazlem w tu w szwablandii zestaw do przebudowy na VR6, to znaczy Silnik,skrzynie,pompa paliwa, urzadzenie sterujace, wiazka elektryczna,skrzynka bezpiecznikow,wszystkie przewody,kolumna kierownicza (pisze ze z jakims kluczem, nie wiem o co kaman..)i do tego jeszcze sa polosie przednie z hamulcami i wsmacniacz sily hamowania, czy jak to sie po polsku nazywa, nie wiem dokladnie przetlumaczylem :P z tym ze takie cos Kosztuje 2500€ no ale mysle ze majac juz te 2500€ na silnik, do tego transport, mysle ze mi sie uda :) Moze na wakacje :) tutaj macie Link : [url=http://]http://www.ebay.de/itm/Motor-Getriebe-Achse-Umbaupaket-Umbaukit-VW-2-8-VR6-AAA-/230669367045?pt=DE_Autoteile&hash=item35b4f73705#ht_4901wt_1111[/url]
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez trollu » 19 paź 2012, o 10:49

Andi.Koksik napisał(a):Dlaczego jezeli ktos mowi o swapach odrazu wszyscy mowia ze nikt nie zrobi ?

dlatego że tak się kończy dyskusja w 99,9% przypadków.
Andi.Koksik napisał(a):ale jezeli ktos pyta o cos takiego, to przeciez powinien wiedziec ze to kosztuje

no właśnie nie, bo większość ludzi myśli chyba, że swap to jak zmiana żarówki w lampie, szybko, tanio i po problemie. jak ktoś z grubsza opisze o co mniej więcej biega to wtedy sypią się teksty "aż tyle, nie da rady taniej, dzięki za odp" i temat umiera.
Andi.Koksik napisał(a):2500€ na silnik,

w PL pewnie taniej by wyszło

a z tym linkiem jest coś nie tak.
ogólnie bez spiny, nikt nie mówi, że tego nie zrobisz ale z grubsza opisałem jak wygląda życie takich tematów na forum, nie ma się o co obrażać ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Andi.Koksik » 19 paź 2012, o 10:52

Nie no wiecie, ja sie raczej do VR6 posune, bo jezeli juz robic sportowe to sportowe auto, i ten dzwiek :] najpierw zrobie swapa na 2.8 vr6 a potem jakos powoli zaloze mu Garretta :) w Niemczech prawie 5000 € TURBO KIT GARRETA do VR6. najpierw swap potem sie go zakuje i uturbi. wlozy sie klatke, kubly, system gasniczy :) katapulte, skrzydla, i nie wiem spadochron ? hehehe :lol: Hamulce oczywiscie wiadomo, jakies pozadne, to nie ma pytan :) Gwint Bilsteina, ale Pijey masz racje, jak sie wezme za robote to wtedy Bede pisac, a wy moze mi pomozecie, jak narazie to mam problem z moim AAM wiec nie wiem czy mam inwestowac w ten silnik, czy odrazu zbierac na swapa ? co myslicie ? w innym temacie moj problem jest opisany, i nawet wam film na YT wrzucilem..
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 19 paź 2012, o 10:53

to że są takie zestawy nic nam nie mówi czy seryjny silnik jest kuty czy nie.

[ Dodano: 2012-10-19, 10:56 ]
golf do torowania dość niecodzienny by był :->
tylko taki ciężki VR na torze więcej przeszkadza niż pomaga. jeżeli auto miałoby być budowane z myślą głównie o sporcie to 1.8T+mody będzie lepszym wyjściem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Andi.Koksik » 19 paź 2012, o 13:23

z tym ze to nie ma byc sport typowo ze w jakis rajdach wysicigach startowac, tylko dla siebie, takie sportowe auto, a z drugiej strony do jazdy codziennej, wiem ze to troche dziwne. no ale czemu by nie zrobic czegos takiego ? Pozniej sobie kupie inne auto a golfik bedzie odchudzony, i wozony na lawecie na tor.
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Andi.Koksik » 19 paź 2012, o 13:44

trollu napisał(a):ogólnie bez spiny, nikt nie mówi, że tego nie zrobisz ale z grubsza opisałem jak wygląda życie takich tematów na forum, nie ma się o co obrażać ;-)


Ale ja sie ani troche nie obrazam :) moze w PL by taniej wyszlo, ale czy Kupic takie rzeczy w idealnym stanie ? wiesz, w DE takie swapy to chyba maja na porzadku dziennym, dlatego wlasnie, ten link ktory podalem, to oni oferuja na tej aukcji za 2500 swapowanie golfa corrado vento passka i innych aut, albo sprzedaz silnika, podejrzewam ze za to 2500 to tylko cena tego UMBAU KIT, czyli kit do swapa, kaplet, wszystko co trzeba do zrealizowania.. a przedewszystkim silnik po remonciku i przebiegi niewielkie.
[url=http://]http://www.ebay.de/itm/VR6-ABV-2-9-VW-UMBAUPAKET-UMBAUKIT-Motor-Getriebe-Golf-2-3-Corrado-Passat-35i-/120946555388?pt=DE_Autoteile&hash=item1c28f9f9fc#ht_2161wt_1344[/url]
Andi.Koksik
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:29
Lokalizacja: Bad Homburgl Niemcy
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 19 paź 2012, o 13:52

jak juz kiedys, kiedys przyjdzie cos do czegos to rob to w PL...koszta napewno duzo mniejsze...i niej araj sie tym, ze niemcy robia takie rzeczy, bo u nas jest niegorzej: http://genowefagarage.pl/ wykladasz gotowke i dostajesz auto zeswapowane, ogarniete, pod kluczyk.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez trollu » 19 paź 2012, o 15:59

ja bym tego też w DE nie robił, u nas ogarniają już swapy takich silników jak V8/V10 z M3/M5 czy V10 BiT z RS6, swap VR zresztą w PL jest już przetarty chyba na wszystkie możliwe sposoby i są ludzie którzy to z zamkniętymi oczami zrobią
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez rafal9119 » 19 paź 2012, o 16:59

a swistak siedzi i zawija
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez rafal9119 » 19 paź 2012, o 17:05

masz racje w PL lepiej to ogarna i taniej ale takie rezanie mozna samemu zrobic.zajrzalem wczoraj na forum a tu w zakladce silniki benz.. same swapy co jest jakas choroba panuje?? kazdy swapuje silnik. i tylko 90% osob to zrobi.ja u siebie w mk3 tez chcialem zrobic swap ale sie rozmyslilem i kupilem a4 przynajmniej mi buda nie zgnije.

[ Dodano: 2012-10-22, 19:06 ]
ten post jest dla potomnych jak ktos to przeczyta to zebyscie drugiego takiego nie zakladali bo to nie wypali. temat jak zwykle umarl :rip:
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

silnik 1.4 z golfa 4 do golfa 3

Postprzez poman17 » 19 paź 2012, o 17:24

moze mi ktos powiedziec czy bedzie duzo roboty z taka konfiguracja???
poman17
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 19:49
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez Grzesiek2507 » 19 paź 2012, o 19:01

rafal9119 napisał(a):a swistak siedzi i zawija


x2

w jednym poscie opisujesz golfa zrobionego typowo do wyscigow...nawet system gasniczy sie znalazl na liscie...w kolejnym, ze jednak chcialbys tez uzywac go na codzien...
to naprawde puste gdybanie...i sie nie spinaj, bo tak jest...planowac to sobie mozna...duzo i wiele...i tak wszystko po czasie zycie zweryfikuje :-)
jak golf ma dla Ciebie takie baaardzo sentymentalne znaczenie, to wstaw go pod kołderke i tyle...dorobisz sie to bedziesz kombinowal...
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości

cron