mate157 napisał(a):Głowica z abfa siada dobrze na blok z 2e(ADY prawdopodobnie ma kanały w tym samym miejscu)
na szybko w necie znalazłem że np uszczelka pod głowicę jest taka sama dla wszystkich 2.0 ale różnie mogą pisać. Na skróty wygląda to tak, że 2E, ADY i AGG mechanicznie to to samo ( chociaż nie wiem jak blok i okienko na czujnik położenia wału w ADY i AGG którego w 2E nie ma) a różnią się tylko osprzętem, ABF to zaś 2E z 16 zaworową głowicą bo regulator wolnych obrotów czy przepływkę mają taką samą, sterowanie pewnie tez to samo dlatego ADY z głowicą ABF byłby najlepszą opcją.
Co do turbo to wszystko fajnie ale ja np widziałbym tutaj opcję na w miarę tanie i bezproblemowe dodatkowe konie do jazdy na codzień
hah dobra, na chwilę mi się zaświeciła lampka przed oczami ale już mi przeszło
głowica siądzie, do tego kolektor dolotowy do ABF z osprzętem ADY, wydech to samo. Tanio raczej nie będzie bo na alledrogo jest jedna głowica do ABF za 500zł, do tego bez dekla i kolektorów. Dochodzi nowy napęd rozrządu, uszczelka pod głowicę, planowanie, przy okazji może jakiś remont głowicy typu uszczelniacze czy popychacze i robi się ładna suma
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.