Arksi napisał(a):Nie wiem czy z tym hydraulicznym sprzegłem jest dużo skomplikowanej roboty? Bo w sumie to mnie najbardziej martwi.
nie ma dużo roboty, w ścianie godziwej masz miejsce na pompkę wysprzęglika, ewentualnie musisz sobie zrobić na niego otwór, przykręcasz go i to cała zabawa z tym związana, w pedały montujesz spinkę pod pompkę (nie trzeba wymieniać pedałów), potem tylko wężyki przykręcasz i to tyle, żadnych kombinacji, jedynie jeśli nie masz otworu w ścianie grodziowej musisz sobie dobrze wymierzyć i wywiercić otwór.
Arksi napisał(a): Chłodnica u mnie akurat jest ok bo jak zakładalem Climatronic to musiałem wymienić i pasowała mi od vr6 więc taką zamontowałem
jeśli zakładałeś klimę - to już masz odpowiedniej wielkości chłodnicę, ale... jeśli masz z VR6 to ona nie pasuje bo króćce ma po stronie kierowcy a każdy 4-ro cylindrowy ma po stronie pasażera, więc pewnie się pomyliłeś i masz chłodnicę od dowolnego innego silnika z wersji z klimą (każdy mk3 z klimą miał największą chłodnicę), chyba że 1.4 też ma króćce po stronie kierowcy tak jak VR6, ale wydaje mi się że powinny być tak jak w innych silnikach po stronie pasażera
Ogólnie co musisz zmienić:
Silnik z kompletnym osprzętem, skrzynia z rozrusznikiem i sprzęgłem, pompka wysprzęglika, kaseta do biegów na linki (10 min roboty), półośki z przegubami (jeśli masz już heble 288 to pewnie ma już odpowiednie przeguby zewnętrzne, ale wewnętrzne na pewno masz mniejsze w 1.4), pompa paliwa na 3-bary, wiązka silnika + wiązka świateł (ogólnie wiązki z komory silnika) + komputer + sterownik wiatraków + ewentualnie wiatraki jeśli trafisz wiązkę z inną wtyczką pod wiatraki starego lub nowego typu, wydech na minimum 55mm, tymczasowo możesz skręcić na tym co masz aby obniżyć koszty, licznik z ABFa + wiązkę (nie każda wiązka ponoć była pod MFA)