SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 21 paź 2013, o 20:05

zależy jaki silnik chcesz jeżeli PD to przygotuj tak na samego swapa 4.500 zł + koszt samochodu ;D jeżeli zwykły VP to nie wiem czemu nie zwykły tdi z 3 są podobne mimo paru różnic ale nie są ogromne za to w golfie 4 są inne łapy więc to musiałbyś dorobić
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez Piaggio » 21 paź 2013, o 22:15

rasta95 napisał(a):Witam.
Zastanawiam się nad przełożeniem silnika diesla z golfa IV do golfa III.
Nie piszcie tu o tym ze opłaca się kupic golfa iv itd. itp.

Interesuje mnie to czy jest to wykonalne?
Czy dam rade sam to ogarnąć?
Oraz co jest mi potrzebne?

wszystko jest wykonalne i do ogarnięcia trzeba mieć tylko plan i wiedzieć jak to ogranąć, czy podołasz sam? tego to ci chyba nikt nie powie bo nie wiemy czy jesteś kumaty czy masz dwie lewe rece, do tego zaplecze techniczne i trochę wolnego czasu....
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

SWAP Silnika..

Postprzez rasta95 » 2 lis 2013, o 23:09

Witam.

Od długiego czasu zastanawiam się nad SWAPEM silnika do mojej golfiny.. :)
Mianowicie chce mu podarować silnik z Golfa MkIV oznaczeniu ARL i mocy 150km, oczywiście diesel :)
Pytań jest wiele.. wiem ze musze mieć silnik skrzynie i ... właśnie co jeszcze?
Kolejne pytanie to czy ten silnik bez większych wyczynów (wielki nakład pracy się nie liczy) bez wielkiego przerabiania się zmieści? Widziałem na necie ze jest to możliwe ale chciałbym jakieś porady..
Komentarze ze to kosztuje dużo $$ i lepiej kupić MkIV - dziękuje ale na to sam mogę wpaść mam według mnie ciekawy pomysł i chciałbym go wcielić w życie.
Wiec czy to wgl możliwe i z czym się to wiąże ?
rasta95
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 wrz 2013, o 19:42
Lokalizacja: Rz

Postprzez Piaggio » 2 lis 2013, o 23:32

rasta95 napisał(a):Wiec czy to wgl możliwe i z czym się to wiąże ?

wszystko jest możliwe!!! z czym to się wiąże hymmmm zalezy czy chcesz to wykonać sam czy powierzyć jakiemuś warsztatowi!- na pewno potzrebujesz sam silnik wraz z osprzętem! do tego wiązka + ECU nie wiem jak jest półoskami i licznikiem bo ECU ARL-a jest powiązane z Licxznikiem, sam silnik na pewno się zmieści bo ludziska wkładają Pd-ki to trójczyn, kwestia tylko łap
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez bibidog » 2 lis 2013, o 23:33

hej,bedziesz potrzebowal; silnik instalacje do niego komputer i wiele pierduł.radze ci kupic calego dawce anglika lub rozbitka i bedziesz przekladal po kolei z jednego do drugiego jak bedziesz zbieral wszedzie czesci to bedziesz grzebal sie miesiac albo dluzej. koszt dobrego swapa razem ze skrzynia 6 to 7-8 tys tyle zaplacisz za dawce a jak bedziesz kupowal graty osobno to itak 4-5 tys i kupa nerwow a reszte z dawcy sprzedasz na czasci.w necie jest sporo foto porad jak wsadzic silnik pd do mk3 .nikt ci nie odpiwie co po kolei i za reke nie poprowadzi musisz szukac po kawalku w roznych tematach podobnych,pozdro
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez rasta95 » 2 lis 2013, o 23:47

Dzieki koledzy :)

No jakbym chciał samo to kupa roboty ale wiem czym jezdze xd
Trudno będzie takiego dawce ogarnąć.. ale jest plan teraz trzeba szukac :)
rasta95
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 wrz 2013, o 19:42
Lokalizacja: Rz

Postprzez murgen » 6 lis 2013, o 11:53

A ja z kolei myślę nad wrzucenie abf zamiast agg, mam Climatronic a dawca Passat b4 ma klime zwykla, czy skrzynia wytrzyma i będzie pasować od wersji syncro ? Jak wygląda sprawa z immo. Licznik wiadomo nie będzie pasował. I kolektor wydechowy mnie zastanawia. Ogólnie silnik za w miarę przyzwoita kasę jest i jak na razie cały osprzęt jest.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Pozor » 6 lis 2013, o 13:26

w kwesti z połączeniem skrzyni nie powinno być problemu sam czytam na temat wersji syncro w innym przypadku swapa i się opisywali że przy zmianie na abf syncro nie ma problemu dodatkowo przekładali przełożenia potem w skrzyni 4wd bodajże z t4 żeby była dłuższa skrzynia ,Kolektor będzie sprawiać problem z racji tego że masz syncro, może przeszkadzać przekładnia kątowa po drodze.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez marcin92golf » 11 lis 2013, o 10:56

Witam ;) Mam do Was pytanie. Czy ciężko będzie zrobić swap z 2.0 2e na 2.8 vr6? Chodzi mi o to co trzeba wymienić ;) Pozdrawiam
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 11 lis 2013, o 14:13

marcin92golf napisał(a):Witam ;) Mam do Was pytanie. Czy ciężko będzie zrobić swap z 2.0 2e na 2.8 vr6? Chodzi mi o to co trzeba wymienić ;) Pozdrawiam


silnik, skrzynia, cały osprzęt silnika tj pompa wody, wszelkie przewody, kable itp, chłodnica, kompletna wiązka elektryczna, licznik
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Marek » 18 lis 2013, o 11:35

Cześć
Ponawiam pytanie, który 1.8Turbo najlepiej wybrać na swapa do MK3 ? I który też jest najbardziej podatny na tuning (w przyszłości chciałbym zmienić turbinę, program itd i wykrzesać ok 250km o ile się da ;D )
Wydaje mi się że AGU, ale chętnie posłucham opini kogoś innego :)
Avatar użytkownika
Marek
VIP
 
Posty: 296
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Postprzez Corki » 18 lis 2013, o 19:19

A co masz lepszego niż agu na oku?
Corki
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 8 lis 2013, o 16:14
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 39 gości