SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 7 sty 2014, o 23:42

golf 1.4, możesz kupić za 400 igłę, możesz za 1400 padlinę, zrozum że nie da się tak ocenić po zdjęciu. Może być wymyty do sprzedaży a wsadzisz do samochodu i po miesiącu cały olej wyleci każdym możliwym miejscem. Ja proponowałbym poszukać całego samochodu, np rozbitego albo taki gdzie blacha wymaga poważniejszych inwestycji. Wtedy możesz odpalić, przejechać się i wiesz na czym stoisz mniej więcej. I żadnej części do swapa nie zabraknie :)
Dwójkę w znośnym stanie w jako takiej budzie powinieneś już od 3-4 tys dorwać, nie będzie szału ale cały swap zostaje a reszta na sell, większość kosztów się zwróci
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez mate157 » 8 sty 2014, o 12:34

golf 1.4, brąc i się nie zastanawiać, jak komplet na swap to nawet bym nie przejmował się tym olejem, bo w tej cenie to kupisz przepływkę i kompa z instalacją :) wymienisz uszczelke pod klawiaturą, zmierzysz kompresje i ma śmigać.
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez CHLASTA92 » 8 sty 2014, o 19:58

Dokładnie
Bo skoro można kupić za 400 igłę i za 1400 padlinę to warto to kupić choćby właśnie po cenie innych części do swapa
Ja będę miał moją mk3 z 2.0 2e za około 1500zeta Autko jak najbardziej na chodzie
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez golf 1.4 » 10 sty 2014, o 12:25

Czyli najlepiej szukać takiego który jeszcze jest na chodzie żeby sprawdzić jak on pali i jezdzi. Ma ktoś takiego golfa? :-D
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Zmiana silnika na VR6

Postprzez Lipcio » 23 sty 2014, o 22:28

Czesc,
Mam do Was takie pytanie, problem czy jakkolwiek by to nazwac. Mam mk3 '92r 1.8. Dostalem prace i bede mial teraz mozliwosc odlozenia troche kasy i tu pytanie do Was. Chcialbym wrzucic do niego silnik vr6. Pytanie tylko czy jest to mozliwe. Mam tam instalacje LPG i kompletnie nie wiem czy mozna to zrobic. Chce zrobic remont samochodu, nie chce nowego, nie chce innego chce zrobic mojego mk3 ktorego uwielbiam. Myslalem nad odlozeniem kasy na wydech, zawieszenie, podloge i progi. Czego potrzebuje do zmiany tego silnika? Chodzi mi to czego trzeba procz silnika ktory moge kupic przykladowo za 2tys. Wiem ze potrzebuje do niego komputera ale czy cos jeszczE?
Lipcio
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 gru 2013, o 22:44
Lokalizacja: Wwa

Postprzez Radi » 23 sty 2014, o 22:43

jeśli chcesz to zrobić na porządnie to będziesz potrzebował wszystko masz 1,8 to musisz mieć silnik ze skrzynią, komputer+elektryka, licznik, kompletny pas przedni, wybierak do biegów, wydech, hamulce najlepiej z całym zawieszeniem i kupę innych drobnostek było o tym milion razy dobrze poszukaj
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez miras200888 » 23 sty 2014, o 22:53

Ja u siebie montowałem vr6 . Dużo zabawy jest z tym i jeszcze $$ w podpisie Masz link do mojego tematu to poczytaj sobie :P
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

witam

Postprzez wonski/słupsk » 27 sty 2014, o 21:06

Mam takie zapytanie. Posiadam Golfa III z silnikiem 1.4 60MK, a interesuje mnie SWAP na 1.6AFT. I pytanie o stopień trudności i czasochłonność tej operacji. Bo dawca juz jest, moje Polo classic z rozbitym zadkiem .
Nie musi być szybki,najważniejsze że jest czerwony. :-P
wonski/słupsk
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 05:28
Lokalizacja: Słupsk

Re: witam

Postprzez marcin2e » 27 sty 2014, o 21:56

wonski/słupsk napisał(a):Mam takie zapytanie. Posiadam Golfa III z silnikiem 1.4 60MK, a interesuje mnie SWAP na 1.6AFT. I pytanie o stopień trudności i czasochłonność tej operacji. Bo dawca juz jest, moje Polo classic z rozbitym zadkiem .


Jak dla mnie taki SWAP nie ma sensu.

Jeśli już coś wkładać to raczej o większej mocy: 1,8t, ABFa lub VR6.

Nie zmienia to jednak faktu, że taka zabawa jest pracochłonna a przede wszystkim kosztowna - jeśli sam czegoś nie potrafisz to Twój portfel mocno to odczuje.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: witam

Postprzez wonski/słupsk » 30 sty 2014, o 07:36

marcin2e napisał(a):
wonski/słupsk napisał(a):Mam takie zapytanie. Posiadam Golfa III z silnikiem 1.4 60MK, a interesuje mnie SWAP na 1.6AFT. I pytanie o stopień trudności i czasochłonność tej operacji. Bo dawca juz jest, moje Polo classic z rozbitym zadkiem .


Jak dla mnie taki SWAP nie ma sensu.

Jeśli już coś wkładać to raczej o większej mocy: 1,8t, ABFa lub VR6.

Nie zmienia to jednak faktu, że taka zabawa jest pracochłonna a przede wszystkim kosztowna - jeśli sam czegoś nie potrafisz to Twój portfel mocno to odczuje.


Czemu uważasz że nie ma sensu? Teraz mam 60 kucy i pod byle górkę musze redukować,a w polo jest 100,i cięższa buda a niejednemu nosa utarłem,więc i tu zrobi robote, a i koszta mniejsze bo dawca juz jest. Pozdro
Nie musi być szybki,najważniejsze że jest czerwony. :-P
wonski/słupsk
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 05:28
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Opik » 30 sty 2014, o 12:08

tylko ze sensowny swap na 1.8t to kolo 7tys, AbF i VRka wymagaja od razu zmiany zawiasu na 5 srbek i to tez pore koszta, a to 1.6 wsadza i gra ;) wiec cena bez porownania, a jak dawce masz to pakuj i sie nie zastanawiaj :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MetalAngell » 2 lut 2014, o 16:43

Witam. Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwość zrobienia swapa silnika z Forda Escorta MkVI 1.8l 105KM do Golfa III ( obecnie posiada silnik 1.6l ) i jeśli opcja jest to czy sporo musiałbym zmieniać. Na starcie mówię, że nie stać mnie na inwestowanie Bóg wie ile pieniędzy w to dlatego pierw chciałem zaczerpnąć wiedzy tu na forum zanim zabiorę się za to. Mam kompletnego Forda wiec z silnikiem i osprzętem problemu nie ma.
Pozdrawiam. :-)
MetalAngell
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:18
Lokalizacja: Wałbrzych

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 6 gości