
Dwójkę w znośnym stanie w jako takiej budzie powinieneś już od 3-4 tys dorwać, nie będzie szału ale cały swap zostaje a reszta na sell, większość kosztów się zwróci
Moderator: Moderator
wonski/słupsk napisał(a):Mam takie zapytanie. Posiadam Golfa III z silnikiem 1.4 60MK, a interesuje mnie SWAP na 1.6AFT. I pytanie o stopień trudności i czasochłonność tej operacji. Bo dawca juz jest, moje Polo classic z rozbitym zadkiem .
marcin2e napisał(a):wonski/słupsk napisał(a):Mam takie zapytanie. Posiadam Golfa III z silnikiem 1.4 60MK, a interesuje mnie SWAP na 1.6AFT. I pytanie o stopień trudności i czasochłonność tej operacji. Bo dawca juz jest, moje Polo classic z rozbitym zadkiem .
Jak dla mnie taki SWAP nie ma sensu.
Jeśli już coś wkładać to raczej o większej mocy: 1,8t, ABFa lub VR6.
Nie zmienia to jednak faktu, że taka zabawa jest pracochłonna a przede wszystkim kosztowna - jeśli sam czegoś nie potrafisz to Twój portfel mocno to odczuje.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości