SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Świstakes » 5 lut 2014, o 13:31

POszukuje kogos kto posiada silnik 9a 2.0 16 v najlepiej w passacie b3 i moglby mi porobiic foty lub doradzic co gdzie i jak podlaczyc z przewodami podcisnienia
Świstak
Świstakes
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 8 maja 2011, o 12:03
Lokalizacja: Bogatynia- Jasna Góra

 

Postprzez Radzio918 » 12 lut 2014, o 21:32

Siema forumowicze :)
Chcę wejść w posiadanie takiego czegoś ---> http://tablica.pl/oferta/swap-silnik-2- ... 60ed73e106 mam teraz u siebie 1.6 abu, oprócz tego co jest na zdjęciu co jeszcze potrzebne? Wiem że pompa paliwa napewno, pas przedni z chłodnicą już mam. Hamulce wypadało by zmienić czy te co są starczą ? i jak to jest z półośkami bo 2.0 ma chyba 36 frezów na przegubie a 1.6 22, piasty do wymiany ? Warunki do przekładki mam więc wszystko będę robić sam.

Pozdrawiam :-D
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Swaap silnika 1.6 na 1.8

Postprzez aniaczarek1 » 14 lut 2014, o 20:25

Witam Kto mi doradzi czy bedzie pasował slinik 1.8 GT w miejsce 1.6 ABU. Autko volkswagen golf 3 1993r. Czy silnik 1.8 jest lepszy niż 1.6 patrząc na awaryjność? Oba silniki maja przejechane 250 000 tylko że 1.6 ma do wymiany uszczelkę pod głowicą, a dostęp mam do silnika 1.8 wraz z osprzetem, skrzynią i elektryką.
aniaczarek1
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 lut 2014, o 20:15
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez sebastyanov » 14 lut 2014, o 21:39

Witaj . 1.8 napewno będzie bardziej elastyczny jeśli chodzi o przyspieszanie i zrywniejszy ale przy zmianie silnika prawdopodobnie będzie do wymiany też i komputer . nie wiem jak z pompą paliwa czy ta stara będzie dawć dobre ciśnienie wiązki elektryczne niektóre mogą mieć inne gniazda lub dodatkowe połączenia a tak pozatym myślę ze powinno pasować wszystko pod względem samej przekładki bo komora silnika czy to 1.4 czy 1.8 jest taka sama
. ale niech wypowiedzą się Ci co przechodzili swap na własnej skórze. pozdrawiam
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez Grzesiek2507 » 14 lut 2014, o 22:12

Gra nie warta swieczki, roboty tyle samo co przy kazdym innym swapie. Silnik w druga strone ulozony w korze, wiec domyslam sie ze skrzynia nie siadzie z abu (nie przygladalem sie nigdy skrzyni z 1.8 wiec nie mam pewnosci). Uklad paliwowy akurat bedzie ok, cala wiacha, komp, troche tlumik porzezbic. Nie wiem co ze skrzynia. Roboty tyle samo co przy kazdym innym swapie, wiec moze 2.0 chociaz? Na sasiednim forum jest caly swap z niemcowni za 7 stowek.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 14 lut 2014, o 22:15

jeżeli to ma być swap po kosztach to na taki sam silnik, tak że wszystko co obecnie jest w komorze silnika podejdzie p&p. Pakować inny silnik to tak jak Grzesiek powiedział mija się z celem 1.8, zabawy tyle samo co przy 2.0 a różnica w jeździe co najmniej duża. W ogóle szczepany na silnik mniejszy niż to 2.0 mijają się z celem, orobisz się orobisz a za wiele z tego nie wyniknie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 14 lut 2014, o 22:40

Opik no chyba, ze 1.8t :hyhy:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 14 lut 2014, o 23:56

Grzesiek2507, ludzie którzy mogą sobie pozwolić na wsadzenie 1.8T i chcą to zrobić nie zadają głupich pytań na forum :hyhy: poza tym 1.8T to wiesz, żeby jakoś jechało i był sens wirusować to trzeba rozwiercić do 2.0 :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Swaap silnika 1.6 na 1.8

Postprzez aniaczarek1 » 15 lut 2014, o 10:13

Akurat mam dostęp w okolicy do takiego golfa 3 kompletnego z silnikiem 1.8 GT, a w moim 1.6 jest do wymiany uszczelka pod głowicą czyli dochodzi i planowanie głowicy. Co bardziej bedzie się opłacało wymiana uszczelki czy wymiana tego silnika?
aniaczarek1
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 lut 2014, o 20:15
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez pietrasiak2 » 15 lut 2014, o 10:30

Silnik i tak z osprzętem i wiązką silnika musisz mieć plus oleje itd no i koszt wymiany .Co do stanu też musisz sprawdzić jeśli jest w budzie to można go odpalić i sprawdzić no i porównać koszty. Co do wymiany uszczelki to myślę że w 450 max 550 PLN powinno się zamknąć :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pozor » 15 lut 2014, o 10:33

wymiana uszczelki wyjdzie max 300 zł zależy tylko czy głowica się nie przegrzała. Zapomnij o swapie miałem podobną sytuację z głowicą i kupiłem 2 silnik . okazało się że trupa więc jak zrobisz obecny silnik to wiesz co masz
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Radi » 15 lut 2014, o 10:36

No raczej wymiana uszczelki. Uszczelka ok 100 przy okazji głowica max 150 i robocizna to ile cie wyjdzie 500 max a wątpię że zrobisz swap za te pieniądze. Ogólnie 1,8 podejrzewam że siedzi tam silnik ABS także praktycznie niezniszczalna jednostka ośmielę się nawet o stwierdzenie pancerna :-) nie jest złym wyborem tylko trzeba się zastanowić po co? Jeśli liczysz na dużo większą frajdę z jazdy to mija się to z celem.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości