SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 29 maja 2014, o 23:08

Biorac pod uwage koszta i ogrom prac pchalbym sie juz w abf.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez trollu » 29 maja 2014, o 23:16

Grzesiek2507 napisał(a):Biorac pod uwage koszta i ogrom prac pchalbym sie juz w abf.

biorąc pod uwagę koszta i ogrom pracy pchałbym się w VR. ABF jakimś tam rozwiązaniem jest ale, przyznam że nie miałem z nim do czynienia, raczej takie sobie wyjście. z tego co zauważyłem dość kapryśny, osprzęt starawy bo to 2E z 16 zaworami, drogi w zakupie, pali chyba więcej niż 8V, jedzie lepiej ale jak na 2.0 16v przeciętnie. w VR jest wszystko to samo tylko mamy o oczko lepsze osiągi i super sound. zresztą temat swapów tych silników już na milion sposobów wałkowany i ogólnie ciężko wskazać racjonalnie "lepszy" silnik, zawsze jest jakieś "ale"
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez golf 1.4 » 4 cze 2014, o 15:42

1.6 AEE potrafi zrobić 1.8 90km? :-o to wolę 2.0
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 4 cze 2014, o 15:45

golf 1.4 napisał(a): to wolę 2.0


do 2.0 8v części są śmiesznie tanie a przyjemnie jedzie te 115 km :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 4 cze 2014, o 15:51

Gesiu_15 napisał(a):do 2.0 8v części są śmiesznie tanie a przyjemnie jedzie te 115 km

tak, szczególnie ori czujnik położenia wału korbowego za 780zł :lol:
tak ogólnie to 2.0 jest najlepszym wyborem jeżeli chodzi o koszty/efekty
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 4 cze 2014, o 15:55

trollu napisał(a):tak, szczególnie ori czujnik położenia wału korbowego za 780zł :lol:


w 2E takiego czuja nie ma :]
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 4 cze 2014, o 16:29

Przede wszystkim ten 2.0 ma być do gazu a jak chcę pogonić troche to przełączam na PB i ogień. Więc jaki silnik do tego? AGG, 2E czy ADY?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 4 cze 2014, o 18:25

w 2E jak założy się zwykły gaz na krokowym to strzela , nie jedzie , przepływki się tylko wymienia . 2E super się sprawdza BLOS Brc ale zakład ci tego nie założy bo nie ma homologacji . ADY , AGG to tylko założenie gazu sekwencyjnego .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 4 cze 2014, o 19:15

Dokładnie, założyłbym sekwencję, AGG lub ADY nie będzie strzelać na gazie?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 4 cze 2014, o 19:16

Odpuść sobie 2E silnik nie wychodził w mk3 co wiąże za sobą problemy trzeba przerabiać elektrykę druga sprawa to z 2E jest tak samo jak z KR słupek w porządku a osprzęt przestarzały jak 16v to tylko ABF
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 4 cze 2014, o 19:18

A w jaki sposób poznać czy silnik to AGG a nie 2E?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 4 cze 2014, o 19:20

Sorrry zamieszałem trochę miałem miałem na myśli 9A (2.0 16v) zamiast 2E (2.0 8v) mój błąd
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości