SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez prz3mo27 » 15 kwi 2012, o 13:45

Gosciu napisał cos takiego o gazowaniu silnika 16 zaworowego.


Najlepsze silniki do gazu to zwykle 8 zaworowki(ale 16 zaworowy tez problemow zadnych nie sprawia), bez bajerow typu zmienne fazy rozrzadu i itp. Sekwencja nowa to 2600zl w przypadku BRC, zwraca sie juz po 20k km jakos wiec tragedi nie ma, kupic z zalozona instalacja tez mozna spokojnie, w instalacji za duzo rzeczy do psucia sie nie ma nawet, wtryskiwacze gazu sa tanie, duzo wytrzymuja, wymieniac tylko filtr gazu co 15k km i co jakis czas zestaw regeneracyjny kupic do reduktora i tyle. Kupujac autko z inst. gazowa, wazne zeby byly do niej papiery, bo potem bedzie problem z rejstracja samochodu.

[ Dodano: 2012-04-15, 12:52 ]
A tutaj macie link do gazowania 16 zaworowego. http://www.golf3.pl/topics36/lpg-do-gti ... vt2510.htm
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

 

z 1.4 na jaki ?

Postprzez greg_117 » 16 kwi 2012, o 17:07

Jaki silniczek podszedłby pod mojego mk3 gdyż u mnie siedzi 1.4 ABD ? myślę o jakimś 1.6 bo 1.8 to już koszty (przeguby,tarcze, skrzynia i cos jeszcze pewnie)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez trojeczkaGT » 16 kwi 2012, o 17:19

1.8 jest najlepszy :D czesci mase i pali tyle co 1.4 lub 1.6 a instalacja II gen najlepsza :D ja sobie chwale ten silnik ale juz taki mialem. ale jak przekladac to na 1.8 :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: z 1.4 na jaki ?

Postprzez K@mil » 16 kwi 2012, o 17:50

greg_117 napisał(a):Jaki silniczek podszedłby pod mojego mk3 gdyż u mnie siedzi 1.4 ABD ? myślę o jakimś 1.6 bo 1.8 to już koszty (przeguby,tarcze, skrzynia i cos jeszcze pewnie)


Jesli chcesz robic tani swap to 1.4 ABD jest zamienny z 1.6 ABU :) przekladasz tylko silnik + komputer (jak skrzynie masz 5biegow to zostaje)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez greg_117 » 16 kwi 2012, o 17:51

Na 1.8 to już trochę kosztuje przekładka no nie ? silnik+ skrzynia + przeguby+ tarcze napewno ... ;/ może ktos orientacyjnie napisac ceny takiej zabawy ? :)

[ Dodano: 2012-04-16, 16:53 ]
a jaka cena takiego komputerka K@mil ? :D ogolnie cena takiego swap-a
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez K@mil » 16 kwi 2012, o 17:58

greg_117 napisał(a):Na 1.8 to już trochę kosztuje przekładka no nie ? silnik+ skrzynia + przeguby+ tarcze napewno ... ;/ może ktos orientacyjnie napisac ceny takiej zabawy ? :)

[ Dodano: 2012-04-16, 16:53 ]
a jaka cena takiego komputerka K@mil ? :D ogolnie cena takiego swap-a


wejdz na allegro i popatrz ceny sa rozne 100-200zł komputer..
silnik zalezy w jakim stanie, w granicach 500-700zł + robocizna, no chyba ze robisz sam :)

Przy 1,8 dochodzi Ci skrzynia biegów, hamulce zostaja takie same... nie wiem jak z przegubami ale wydaje mi sie ze tez zostają...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez greg_117 » 16 kwi 2012, o 18:01

może lepiej skusic się na 1.8 i jaki model ?:D spalanie wtedy dużo większe niz w 1.4 ? :D i komputer ?:) przełożyć to już sam bym przelożył :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez prezesik » 16 kwi 2012, o 18:03

do 1.6 trzeba jeszcze brać kolektor ssąsy, bo ma większy otwór oraz cały wtrysk ( krokowy jest już na 6 pinów ) oraz jw koledzy piszą - komputer, reszta będzie banglać.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

SWAP 1.6 ABU NA 1.8 ABS

Postprzez wrubson » 27 kwi 2012, o 12:11

Witam jak w temacie przykładam się do zrobienia SWAP-u z 1.6ABU na 1.8ABS i mam do was koledzy pytanie ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, jeżeli temat już był poruszany to sorka.

1. czy osprzęt z 1.6ABU podejdzie do 1.8ABS?
2. czy muszę wymieniać skrzynię czy moja może zostać
3. jak to jest z komputerem silnika trzeba wymieniać czy wystarczy przeprogramować pod 1.8ABS
4. jak to jest z instalacją silnika czy również muszę ją wymienić czy może zostać

Proszę o wszystkie rady co muszę ewentualnie wymienić a co może zostać od mojego obecnego silnika 1.6 ABU. Dziękuję za wszelką pomoc.
wrubson
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 11:43
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez prezesik » 28 kwi 2012, o 00:55

wrubson napisał(a):1. czy osprzęt z 1.6ABU podejdzie do 1.8ABS?
nie
wrubson napisał(a):2. czy muszę wymieniać skrzynię czy moja może zostać
trzeba zmienić
wrubson napisał(a):3. jak to jest z komputerem silnika trzeba wymieniać czy wystarczy przeprogramować pod 1.8ABS
trzeba zmienić
wrubson napisał(a):4. jak to jest z instalacją silnika czy również muszę ją wymienić czy może zostać
instalka idąca od silnika do skrzynki powinna być zmieniona, do tego licznik i cała masa pierdół.

Poszukaj na forum - było na 1000%.

ps. polecam zmienić już na 2.0 2E. - kolega killah zmieniał, więc może powiedzieć coś o tym.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Swap

Postprzez boberrox » 28 kwi 2012, o 23:51

Witam nie wiem czy to ten temat ale napiszę tu. Pytanie dot. swapa aktualnie posiadam silnik 1.6 75koni ale chcę zrobić swap na silnik 2.0 gti czy mi się to opłaca, co o tym sądzicie?
boberrox
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 00:55
Lokalizacja: Lublin

Postprzez trollu » 29 kwi 2012, o 00:26

boberrox napisał(a):czy mi się to opłaca

hah to jest temat rzeka a z opisu jaki tutaj dałeś to opłacalne jest wypicie piwa :hyhy:
a tak na serio to czemu chcesz robić swapa, 1.6 pada? buda zdrowa? 2.0 ale jaki, 8V czy 16V, do czego chcesz to auto i jakie masz fundusze?

Zadałeś zbyt ogólne pytanie na które w sumie sam powinieneś sobie odpowiedzieć ;-)
ja ze swojej strony powiem tyle że 2.0 nie będzie jakoś droższy w utrzymaniu od 1.6 a lepiej jeździ, czasami zamiast swapa lepiej wychodzi pchnąć tego i szukac GTI.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości