SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez greg001 » 13 lip 2012, o 03:07

hm... ABU to niezbyt bezawaryjna jednostka lubią uszczelki pod głowicą padać w nich bo to rozwiercone 1.4 :P ale jak porobiłem to większych jak na razie problemów nie mam.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Radzio918 » 15 lip 2012, o 17:51

Kurcze panowie myślę, szukam i nie mogę wymyślić ,... jak to jest? kupiłem silnik kompletny 1.6 abu ze skrzynią, z komputerem i z wiązką. Podobno wstawia się silnik podłącza i wszystko gra. Otóż nie, w 1.4 ABD wiązka silnika ma wtyczkę taką owalną i ma 16 pinów a 1.6 abu ma okrągłą i 24 piny. Czy muszę przekładać całą wiązkę, od komputera aż po silnik razem ze skrzynką bezpieczników? Niech mnie ktoś oświeci jak to jest z elektryką tego silnika, wystarczy ta od 1.4 czy nie? . ;-)
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez KristoF » 17 lip 2012, o 19:31

kupiłeś zapewne silnik AEA... więc musisz zmienić wiązke, ale chyba bez skrzynki bezpieczników...a tak na marginesie,
do wszystkich swapowaczy/swapujących/swapowanych, kupcie sobie mocniejsze auta, taniej, bezpieczniej, wygodniej, legalnie, tylko nie traćcie czasu na VW :P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Radzio918 » 17 lip 2012, o 20:17

nie AEA na bank jest to ABU...
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gibon » 18 lip 2012, o 10:44

a tak na marginesie,
do wszystkich swapowaczy/swapujących/swapowanych, kupcie sobie mocniejsze auta, taniej, bezpieczniej, wygodniej, legalnie, tylko nie traćcie czasu na VW


ale mądrością sypnąłeś :-o
Avatar użytkownika
Gibon
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 11:31
Lokalizacja: Opole

Postprzez szatannn » 18 lip 2012, o 12:30

KristoF, jak mamy nie tracić czau na nasze VW to nie wchodź i nie komentuj nic tu :-) a co do motora nie lepiej było kupić 1,8 albo 2.0?
szatannn
Badacz tematu
 
Posty: 339
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 23:20
Lokalizacja: PKR

Postprzez Emiczka » 18 lip 2012, o 13:59

ja mam 1,6 abu i szału nie ma;p
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 18 lip 2012, o 17:54

swap kazdego silnika w mk3 ogracznicza sie do wpiecia 4 dodatkowych wtyczek w skrzynce bezpiecznikow. Wymiana silnika z mk3 na jakis inny wystepujacy w mk3/mk2 po 89r s. toledo 1l, ibizach, passatach itp ktore maja ten sam typ skrzynki bezpiecznikow ogranicza sie przede wszystkim do wypiecia i wpiecia tych owych 4 wtyczek. Takze kazdy swap na tym poziomie niesie za soba conajwyzej wymiane wiazki silnikia bez ruszania okablowania w kabinie z wyjatkiem doposazenia skrzynki bezpiecznikow np w nowe przekazniki
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Radzio918 » 18 lip 2012, o 22:20

Udało mi się kupić kompletny silnik ze skrzynią biegów z komputerem, całą wiązką silnika, pompą paliwa za 400 zł .. więc chyba warto ;] wymieniłem w nim już wszystkie uszczelki i simeringi, pierścienie, panewki + planowana głowica ;p Na dniach będę to wkładać i zobaczymy jak będzie chodziło. Na pewno lepiej niż obecne 1.4.
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez prezesik » 18 lip 2012, o 22:27

Napisz o efektach, ciekawi jesteśmy Twojej opinii.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Silnik 2.0 SWAP

Postprzez marcin1987 » 28 lip 2012, o 09:44

Witam chciałbym zrobić SWAP mam golfa 3 z silnikiem 1.8 ABS bez komputera ale chciałbym założyć mu silnik 2.0 i stad mam pytanie czy muszę zakładać mu komputer albo coś w tym stylu dodaje ze skrzynia tez będzie od 2.0 i czy są jakieś problemy z założeniem takiego silnika?. Moze już ktoś robił takiego SWAP pomóżcie.
PozdraVWiam ;)
marcin1987
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2 lip 2011, o 02:03
Lokalizacja: bedzin

Postprzez michaal » 28 lip 2012, o 10:22

mam golfa 3 z silnikiem 1.8 ABS bez komputera ale chciałbym założyć mu silnik 2.0 i stad mam pytanie czy muszę zakładać mu komputer


Wszystkie silniki benzynowe w g3 mają komputery (sterowniki silnika). Nawet twór 1.8 ma taki sterownik w podszybiu. Chyba że założyłeś do niego jakiś gaźnik z g2. Także zmieniając silnik na 2.0 musisz mieć do niego sterownik i kompletna okablowanie
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - Airmax internet opinie



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości