swap silnika z 1.8 na 1.8 gt

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

swap silnika z 1.8 na 1.8 gt

Postprzez luqasz » 28 lis 2008, o 18:50

jestem posiadaczem golfinki z silnikiem 1.8 (75km) niestety po wymianie oleju i przejechaniu 2000km stan z oleju na bagnecie z pelnego zszedl do minimum mechanik powiedzial ze najprawdopodobniej siedza uszczelniacze lub pierscienie(poprzedni wlasciciel nim szalal) co bym musial zmienic zeby wsadzic mu silniczek 1.8gt
luqasz
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Żerkowice

swap silnika z 1.8 na 1.8 gt

 

Postprzez Yuri » 28 lis 2008, o 19:34

AAM od ABS/ADZ odróżnia bodajże tylko wałek i ECU więc albo napraw swojego AAM'a + dołóż ww elementy albo rób swapa. Reszta podzespołów powinna spokojnie pasować od AAM.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kaoz » 15 lut 2009, o 14:49

Czy może ktoś jeszcze dać opinię na ten temat?
Moje Bordowe MK3
Projektory BBS on board.
Avatar użytkownika
Kaoz
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 22:08
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Sawno » 15 lut 2009, o 15:28

nie wiem co trzeba zmienić ale mogę sprzedać ci mój silniczek ze wszystkim co jest pod maską bo wymieniam u siebie z 1,8 gt na 1,8 turbo
Sawno
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 21:12
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Postprzez Piotr Bąk » 15 lut 2009, o 21:05

Jezeli kupisz dobrego 1.8 GT to nic nie musisz dorzucać. Weź tylko powiedz gościowi który bedzie go sprzedawał żeby zostawił Ci kolektor wydechowy i sterownik który jest pod szybą(nie jest konieczny ale weź) a najlepiej jak kupisz z osprzętem ale to dodatkowe koszty. Budowie niczym sie nie różnią.Ale jeśli u Ciebie siedza uszczelniacze np to nie jest raczej kosmiczny wydatek ale jak ubyło Ci ze 2 litry oleju po 2000tys km to od groma to nie wiem czy to tylko uszczelniacze;/ Pzdro
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Postprzez KristoF » 15 lut 2009, o 23:33

Yuri napisał(a):AAM od ABS/ADZ odróżnia bodajże tylko wałek i ECU więc albo napraw swojego AAM'a + dołóż ww elementy albo rób swapa. Reszta podzespołów powinna spokojnie pasować od AAM.

nie tylko to, inne są tez tłoki, mają mniejsze wgłębienia :-)
Do swapa musisz mieć przedewszystkim młyn 1.8ABS kolektor wydechowy i ECU.Osprzęt jest ten sam co w AAM.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Kaoz » 24 mar 2009, o 16:54

krissmysticblau napisał(a):
Yuri napisał(a):AAM od ABS/ADZ odróżnia bodajże tylko wałek i ECU więc albo napraw swojego AAM'a + dołóż ww elementy albo rób swapa. Reszta podzespołów powinna spokojnie pasować od AAM.

nie tylko to, inne są tez tłoki, mają mniejsze wgłębienia :-)
Do swapa musisz mieć przedewszystkim młyn 1.8ABS kolektor wydechowy i ECU.Osprzęt jest ten sam co w AAM.


"Młyn" niech ktoś to przetłumaczy bo noob jestem :P
Moje Bordowe MK3
Projektory BBS on board.
Avatar użytkownika
Kaoz
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 22:08
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez K@mil » 24 mar 2009, o 16:59

krissmysticblau napisał(a):młyn


To chyba chodzi i głowice :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Kaoz » 25 mar 2009, o 12:59

Good, głowice to się spodziewałem razem z silnikiem :P "młyn" mnie troszkę zmylił :P

Dzięki za rozjaśnienie sytuacji
Moje Bordowe MK3
Projektory BBS on board.
Avatar użytkownika
Kaoz
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 22:08
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron