piotrus23 napisał(a):akurat swap na silnik ABS jest prosty nawet powiedzial bym ze bardzo ale tu mowa o silnikach wiekszych3d1 napisał(a):a ja wam powiem ze jak sie lubi grzebac w takim czyms to jest to sama mprzyjemnosc jesli masz dojscie do wszystkich czesci... wlasnie koncze swap bo mialem 1.6 ABU 75KM i ze tak powiem po 355k przebiegu sie skonczyl... na szybko potrzebuje auto wiec padlo na 1.8 ABS 90KM i powiem tyle ze wymienilem wszystko oprocz wiazki silnikowej bo pasowala ta od 1.6 tzn 2 kable trzeba bylo przedluzyc.... i gra gitara fura poki co jezdzi bez problemu....
No własnie. Wiazka z 1.4 napewno bedzie sie o wiele bardziej rozniła od 2.0 8V. Rozgladam sie za jakims rozbitym GTI i na zywca bede przezucał. Chyba najlepsze rozwiazanie