SWAP!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez 89matt » 27 gru 2009, o 13:56

piotrus23 napisał(a):
3d1 napisał(a):a ja wam powiem ze jak sie lubi grzebac w takim czyms to jest to sama mprzyjemnosc jesli masz dojscie do wszystkich czesci... wlasnie koncze swap bo mialem 1.6 ABU 75KM i ze tak powiem po 355k przebiegu sie skonczyl... na szybko potrzebuje auto wiec padlo na 1.8 ABS 90KM i powiem tyle ze wymienilem wszystko oprocz wiazki silnikowej bo pasowala ta od 1.6 tzn 2 kable trzeba bylo przedluzyc.... :D i gra gitara fura poki co jezdzi bez problemu....
akurat swap na silnik ABS jest prosty nawet powiedzial bym ze bardzo ale tu mowa o silnikach wiekszych


No własnie. Wiazka z 1.4 napewno bedzie sie o wiele bardziej rozniła od 2.0 8V. Rozgladam sie za jakims rozbitym GTI i na zywca bede przezucał. Chyba najlepsze rozwiazanie :)
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

 

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 14:02

hmhm czy na zywca az tak to nie jesli chcesz to ci zrobie szczególowam liste cos jest potrzebne
Ostatnio edytowano 27 gru 2009, o 16:46 przez piotrus23, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Tomuś » 27 gru 2009, o 15:10

Hej ja też planuje w przyszłości swap i nawet myślałem o TDI w wersji 110 konnej. Tu chyba też jest sporo do zrobienia. 1.8 w benzynie to raczej naj łatwiej przeswapować i dostępność całych aut na części jest większa, choćby na Allegro. :-)
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 16:46

Tomuś napisał(a):Hej ja też planuje w przyszłości swap i nawet myślałem o TDI w wersji 110 konnej. Tu chyba też jest sporo do zrobienia. 1.8 w benzynie to raczej naj łatwiej przeswapować i dostępność całych aut na części jest większa, choćby na Allegro. :-)
z dieslem ulala nie tak prosciutko niestety
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez 89matt » 27 gru 2009, o 23:09

piotrus23, byłbym ci strasznie wdzieczny :) zrob liste tylko tego co jest potrzebne do odpalenia silnika i do jazdy. Pomin hamulce itp bo nie sa konieczne zmiany choc dla bezpieczenstwa trzebaby było
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:13

to ci teraz powiem ze np pól oski nie pasuja w twoje zwrotnice ,tarcze z przodu sa wieksze niz u ciebie
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez 89matt » 28 gru 2009, o 11:59

czyli z zmiana silnika musze rowniez wziasc popd uwage zmiene felunku? Mam 4x100 a trzeba bedzie 5x100

[ Dodano: 2009-12-28, 11:08 ]
piotrus23, a zwrotnice z 1.8 tez nie beda pasowały?
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez piotrus23 » 28 gru 2009, o 13:03

chodzi o to ze w 2e jest przegub grupszy i nie wejdzie w frez w zwrotnice nie pamietam ale chyba raczej nie bedzie pasowac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości