Moderator: Moderator
Thorsten napisał(a):frezo1221, powiem tak, mam jak to określiłeś "Zwykłe" 1.6 75km dokładnie aee i przyznam że mit że ma więcej niż te 75 koni to prawda. Silniczek chodzi przyjemnie i te katalogowe 168 km/h to żart, ja swój rozkręciłem do 180 i jeszcze troszkę zapasu miałem. Moment dostępny nisko.
A jak skrzynia biegów? podejdzie pod nowy silnik?
Thorsten napisał(a):A jak skrzynia biegów? podejdzie pod nowy silnik?
frezo1221 napisał(a):A i na przykład jak bym kupił 1,6 75km to bym miał z mojego 1,4 zapasowa głowice pompe wody to wszystko jest to samo,dobrze rozumiem tylko komp inny?
Zmienione elementy podczas przekladki na AEE ( z ABU )
- slupek silnika
- skrzynia biegow
- pompa wspomagania
- pompa paliwa
- zamiast 2 wiazek kabli do komory silnika idzie zupelnie inna i to jedna
- przerobiony immo i instalacja el. w srodku pojazdu
- rozrzad, pompa wody, itp.
- zmieniony kolektor wydechowy
- termowlacznik wentylatora
- przerobione weze np. od wspomagania
- zmieniony zbiornik plynu wyrownawczego od chlodzenia
- inna linka gazu
- inna linka sprzegla
- nowe wybieraki z drazkiem zmiany biegow ( pomiedzy drazkiem roznica wynosi ok. 4cm )
- przerobka paru wtyczek
- zmiana z OBD I na OBD II
frezo1221 napisał(a):właśnie obawiam się innej jednostki że mogła być butowana...chociaż ja moj powyżej 5 bardzo często ciągne ale za to na bierząco każdy stuk robię...
frezo1221 napisał(a):czy może lepiej wymienić te pierscienie w 1,4 i śmigać? ? bo w sumie mam porobione wszytsko w nim poza pierscieniami i krokowym...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości