Swap z 1,6 AFT na 2.0 AGG/ADY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Swap z 1,6 AFT na 2.0 AGG/ADY

Postprzez jasiu0997 » 18 lut 2013, o 17:19

Siema po długiej nieobecności:D
do rzeczy kupiłem wczoraj GTI 2,0 AGG albo ADY nie sprawdziłem jeszcze, na pokładzie też jest klima i chcę to wrzucić do swojego cabby , chcę zostawić 4 szpilki czy półosie zostają po aft ?
czy pompa paliwa da rade? jak z chłodnicami pasem przednim moze zostać stary czy musi być od GTI ?

[ Dodano: 2013-02-18, 16:34 ]
aa i jeszcze jedno, jak z wiązkami? silnikową napewno muszę przełożyć a kabinowa?, bo ja mam cabrio i muszę mieć sterowanie dachem,
pomożecie?? :hyhy:
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Swap z 1,6 AFT na 2.0 AGG/ADY

 

Postprzez Arnold95 » 18 lut 2013, o 21:54

Jeżeli już przerzucasz, przełożyłbym ten zawias na 5 szpilek ;) Zawsze to na plus i lepszy wybór kół ;) Ja mam całe zawieszenie od VR6 i się cieszę z tego powodu, o ile jeszcze z tyłu w dawcy masz tarczówki to już wcale bym się nie zastanawiał :)

Pas przedni, o ile chłodnica ma takie same mocowania może zostać, jednak co za problem przełożyć go razem z chłodnicą, pasuje tak samo ;)

Co do pompy paliwa sprawdź jej numery i wklep w google, jeżeli ma 3 bary to pasuje :ok:

Ja w swoim cabrio VR6 mam przełożoną tylko wiązkę silnikową, ale wiadomo, że jeśli chcesz klimę to musisz ją też podłączyć ;) IMO wiązki powinny być bardzo podobne, jak nie identyczne, poza dołożoną wiązką od dachu, więc myślę, że można przełożyć wszystko od 2.0, a dopiąć do tego wszystko co trzeba od dachu i szyby :-)

Najlepiej rozpruć oba do gołych kabli i porównać :hyhy:
Obrazek
Avatar użytkownika
Arnold95
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 13:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jasiu0997 » 18 lut 2013, o 22:06

5 Szpilek spoko fajnie ale ja ostatnio robiłem hamulce :P
i co ja zrobię z tarczami, bo klocki by zostały
za duzo sianka ;/ no właśnie się bałem ze będe musiał porównywać
nie no narazie zostaną 4 szpilki jak coś kołą i reszta potrzebne na 5 szpilek bedzie w piwnicy
słyszałęm właśnie ze moje pół ośki mogą zostać do 2.0 ale czy to prawda?
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Dinuś » 19 lut 2013, o 03:06

prawdo podobnie twoje półośki mogą pasować ale jak nie będą pasowały to zakładasz od gti przegubu od skrzyni półosie od gti a przegub w kole zostaje twój ,ja tak mam u dziwczyny zrobione puki nie przyjdą do mnie heble z 2,0
co do hamulców proponuje na przód G60 i zostajesz na 4szpilkach a twoje sprzedaj jak są nowe , z tego co wyczytałem to prawdo podobnie twoje pompa wydoli ale na zapas możesz sobie wziąść od 2,0 , pas przedni ja smigałem na 1.8 zmieniłem na 2.0 i jest w ogóle inne chłodzenie ,ja osobiście bym zmienił pas przedni od gti :) co do elektryki to wiadomo ze silnikową musisz przepiąć a od dachu masz oddzielną wiec to już inna bajka
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez jasiu0997 » 19 lut 2013, o 16:19

ja już mam od G60 :D
ale mam dylemat czy nie zrobić 5 szpilek :zdegustowany:
Dinuś, dzięki ważne info dla mnie :super:
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Dinuś » 21 lut 2013, o 00:00

jasiu0997, jak masz od G to spoko :) a czy chcesz 5szpilek to już twój wybór :)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez PiJey88 » 21 lut 2013, o 10:59

w 1.6 masz juz pompę 3 bary więc nie musisz jej zmieniać, pas przedni może zostać, jesli nie miałeś klimy a chcesz ją mieć to musisz przełożyć chłodnicę na większą i pas na taki z dwoma wiatrakami, warto przejść na 5x100 ze względu na lepszą konstrukcję zawieszenia pod glebę i mocniejsze przeguby
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jasiu0997 » 23 lut 2013, o 22:40

ahym to pompa zostaje ale wtedy pas przeloze razem z chlodnicami i tyle :D
PiJey88, to jak na 5 szpilek to chyba najłatwiej bedzie cale sanki z wahaczami przelozyć nie? końcówki drazków tez muszę zmieniać?
a co do wiazki kabinowej to chyba wezmę ta od gti bo tam jest klima i mfa a podgrzewane fotele i otwieranie dachu doloze do tej wiazki :)

[ Dodano: 2013-03-01, 19:05 ]
http://www.golf3.pl/topics7/pilne-pytan ... t55631.htm pomożecie ??
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości