Swap z 1.8 ABS na co?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 16 paź 2010, o 19:07

2E awaryjne? Są bezawaryjne z wyjątkiem zagazowanych. I psuje się tylko osprzęt jak przepływomierz od strzałów gazu, za to zero problemów typowych dla monowtrysków z zespołem TPS - przepustnica, silnik krokowy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez killah » 16 paź 2010, o 20:00

jak już mówiłem bazuję na opiniach D:
killah
 

Postprzez v1rooz » 16 paź 2010, o 23:56

a ja bazuje na opiniach tych ktorzy znaja sie troche na mechanice i posiadaja ten silnik.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez trollu » 18 paź 2010, o 23:39

wg mnie jak już ma swapować to najlepiej ABF. Ale to są koszta. jak ma mniejszy budżet to ADY lub AGG
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 19 paź 2010, o 00:11

ABF- everything what you want kolego ;)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matuszgt » 19 paź 2010, o 18:53

No i tak pozostaje teraz poszukać silnika w dobrym stanie. I zabierać się za swap. Dzięki za odpowiedzi.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez czepi » 20 paź 2010, o 13:34

Powiem tak. Jeśli już idziesz w koszty to tylko ABF. Teraz założysz np. 2e a za kilka miesięcy będziesz chciał więcej mocy i możesz żałować że nie poszedłeś w ABFa. Radzę dobrze to przemyśleć.
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez pood181 » 20 paź 2010, o 15:59

a jak wygląda wsadzenie 1.8T do mk3? bo silniczek można wyrwać w podobnej cenie jak ABF a możliwości rozwoju o wiele wieksze
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez killah » 20 paź 2010, o 20:32

czepi napisał(a):Powiem tak. Jeśli już idziesz w koszty to tylko ABF. Teraz założysz np. 2e a za kilka miesięcy będziesz chciał więcej mocy i możesz żałować że nie poszedłeś w ABFa. Radzę dobrze to przemyśleć.


koszty swapa na abf w porównaniu do 2.0 8v są 2x większe.

jak sie nie ma kasy (np ja) to się inwestuje w to co się może
killah
 

Postprzez matuszgt » 23 paź 2010, o 14:02

Koledzy poszukiwania nowego silnika trwają. Byłem dziś na szrocie i zaproponowano mi jakiś silnik 1.8 na wielopunktowym wtrysku pochodzący z passata 95r czy ktoś z was wie może co to za jednostka i co jest ona warta. Cena za ten silnik komplet z komputerem 850zł.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez Imper » 23 paź 2010, o 15:22

jezeli brac 1.8 pod uwage to tylko 1.8 T
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matuszgt » 27 paź 2010, o 22:10

Odpowiedzi się nie doczekałem, ale zadam jeszcze jedno pytanie silnik 2.0 2e za 750 zł z komputerem i wiązką jest raczej opłacalną inwestycją ?
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości