swap z 1.8 na 2.0 8v/16v

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez szymon88PL » 13 maja 2013, o 00:24

http://www.youtube.com/watch?v=vUB81ha26ls
a tu mały filmik jeszcze w seacie słychać ten dziwny dźwięk i nierówną prace jakieś pomysły co to za dźwięk. i dlaczego po wduszeniu gwałtownie gazu jak by chciał się zdusić ale za moment wchodzi na obroty
Witam. mam pytanie co to jest za mechanizm czy to jest jakaś druga pompa paliwa zamontowane obok filtra paliwa i też połączone z nim i czy muszę to zakładać do siebie?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a6 ... f0f83.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17a ... 76e89.html o to mi chodzi. i czy instalacje do pompy paliwa tez muszę zmienić?

[ Dodano: 2013-07-23, 15:26 ]
Witam ponownie zleciało już troszkę czasu ale silnik już w moim autku. a teraz takie pytania: 1 silnik czasami przy odpalaniu odbija domyślam się że to zapłon ale po regulacji zapłonem nic się nie zmienia czy może to być wina źle ustawionego pośredniego wałka? 2 obroty falują jak i na BP tak i na LPG między 1200 a 2000. wyrównuje się jak aparat ustawię tak na 2100/min podczas jazdy dość ładnie przyspiesza ale przy schodzeniu z obrotów szarpie autem. 3 w seacie był prędkościomierz na linkę u mnie był impulsator ale nie została mi instalacja silnika musiał być tam wpięty do prędkości przewód podłączyłem na krótko masę i plus i środkowy pod przewód z licznika z pinu 27 ale nie pomogło. 4 czy obrotomierz może okłamywać na obrotach bo jak już ustawie na te 2100 to autko chodzi cichutko jak by nie te 2100 tys obrotów 5 przy mocnym przyspieszeniu ściąga na prawo? proszę o pomoc drodzy forumowicze pozdrawiam
szymon88PL
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 01:11
Lokalizacja: Milicz

 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości