SWAP z 1,8Gt na 1,6GT AFT 101KM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

SWAP z 1,8Gt na 1,6GT AFT 101KM

Postprzez v1rooz » 16 gru 2009, o 16:32

Tak jak w temacie mozliwe jest to ?

a jesli tak to co jeszcze trzeba byloby wymienic ?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

SWAP z 1,8Gt na 1,6GT AFT 101KM

 

Postprzez Dinuś » 16 gru 2009, o 16:59

na pewno jest mozliwe ale czy oplacalne ?? nie lepiej wsadzis 2,0 albo 2,0 16v ???
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Pro100 » 16 gru 2009, o 17:03

v1rooz a dlaczego chcesz robić swapa z tego co widzę masz 96ps w nim a te 101 to chyba wielkiej różnicy nie zrobi...
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 16 gru 2009, o 17:21

1,6 16V to dobre silniki ale dostać jakie kolwiek części do niego to juz cud np takie przewody wysokiego napięcia to normalnie jest cos strasznego zeby to kupic bo jako jedeyny silnik z Vw ma inne koncówki

i tak jak mówi kolega wyzej czy to ci sie opłaca te 5 koni więcej ?? wrzuć lepiej jakiegoś KR-ka od Mk2 139 koni :P albo ABf 150 koni
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez PiJey88 » 16 gru 2009, o 20:43

BialyUst napisał(a):1,6 16V to dobre silniki

jakie 16V ? :cisza: 8V !!

BialyUst napisał(a):ale dostać jakie kolwiek części do niego to juz cud

aż tak źle nie jest...

Pro100 napisał(a):masz 96ps w nim a te 101

ma 90 KMa nie 96

BialyUst napisał(a):5 koni więcej

11 koni

v1rooz napisał(a):mozliwe jest to ?

tak, ale nie opłacalne

Różnicy nie odczujesz, 1.8 ma lepsze odejście z niższych obrotów, AFT przyśpiesza od 3 tyś dopiero i po wciśnięciu pedału w podłogę, wtedy zmieniają się kanały dolotowe na "zimne" i dostaje kopyta, przy delikatnym przyśpieszaniu zostają "ciepłe" kanały dolotowe dzięki czemu spalanie jest mniejsze.

Ale to nie jest powód aby swapować ABSa na AFT... :dobani:

Lepiej pomyśleć nad 2e lub ABF-em, odczujesz moc, no i oczywiście różnicę w spalaniu. Ale coś za coś :hyhy:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 16 gru 2009, o 21:00

PiJey88 napisał(a):aż tak źle nie jest...


no ale łatwo nie jest :) wiec części ogólnie ciężko jest zdobyć ale jest to mozliwe

PiJey88 napisał(a):ma 90 KMa nie 96


napisane ma ze ma 96 tym sie sugerowałem

PiJey88 napisał(a):11 koni


tak jak wyżej jak ma napisane ze ma 96 to czyli różnica jest 5 koni :P


Wkładaj ABF-a Lub 2e ewentualnie pomysł nad Vr-ka :P ale myślę ze Abf ci w zupełności wystarczy bedziesz miał kase to wałeczki od Kr-a i pare modów i będziesz miał 150 i Wielkie +
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez v1rooz » 16 gru 2009, o 23:21

96 koni jest i moge wam potwierdzic wykresem z hamowni ;)

zrestza jest wstawiony w moim profilu wiec mi tu nie wkrecac ze nie mam ;p

no wladnie dzieki PJ za dobre wytlumaczenie jak z tymn AFT jest ;)
a ile ci pali ?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez PiJey88 » 16 gru 2009, o 23:38

w trasie można zejść nawet do 5.9 (mój rekord, osiągnąłem taki wynik w dwie osoby + lekki bagaż na trasie Pruszcz Gdański - Warszawa)

przy normalnej mojej dynamicznej jeździe średnio około 7.5 w cyklu mieszanym (jazda na co dzień), zima około 8-8.5, lato z klimą około 8, a gdy trzyma się wysokie obroty to na MFA potrafi i 14 pokazywać

oczywiście to wyniki z MFA, nigdy nie liczyłem ręcznie bo nie interesuje mnie to zbytnio, hehe

ogólnie silnik mało pali ze względu na zmienne kanały dolotowe, wcześniejsza wersja tego silnika (AEK) tego nie miała i palił mi tamten silnik około 1-2 litra więcej, miałem go w poprzednim Golfie, no ale może to ze względu na kondycje silnika, ciężko powiedzieć bo nie miałem okazji z nikim pogadać kto miał AEK. Tyle ze wydaje mi się ze AEK zbierał się o wiele lepiej z niskich obrotów.

Ja bym myślał na twoim miejscu nad 2.0, od jakiegoś czasu też mi to po głowie chodzi :roll:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 16 gru 2009, o 23:49

heheh no to ladnie ;)

na MFA tez nie patrze bo pokazuje spalanie rzedu 19 L ;)

ale 2,0 2E? bo ABFa ciezko dostac dobrego chyba. i jak z czesciami bo nie chce fortuny wydawac za naprawe pozniej ;D
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Dinuś » 17 gru 2009, o 00:15

v1rooz, ja sprzedalem wczoraj 2,0 2e za 200zl zeby mi nie lezal ,a jak jechale mozna pwoiedziec w ttrasie passatem b3 to spalanie na mfa pokazalo 6,1 , 6,7 a maisto to 8 no chyba ze byt byl to wiecej ale ladnie sie zbiera 2e nie tak jak abf ale milo jest:D
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez v1rooz » 17 gru 2009, o 00:36

o stary to tanio go sprzedales a w jakiej formie byl ? nie lalo sie z niego ?
no to widze spalanie nie duze, ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Dinuś » 17 gru 2009, o 21:10

nie lalo sie z niego ,powiem ci ze pokrywa byla taka chropowata bo ktos ja malowal ale walna w poler i malin by byla pokrywa a tak silniczek byl w padnej kondycji , ja bym muslal juz na 2,0 , powiem ci ze ladnei lataja, a mialem go w passacie wiec buda wieksza i dawal rade:)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości