szaleja obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

szaleja obroty

Postprzez waszka1985 » 1 lut 2010, o 19:55

koledzy mam taki problem mialem dzis wystrzal gazu w filtrze i zaczely mi szalec obroty trzyma 1200 obrotow po pewnym czasie spadaj sam dodaje sobie gazu nie wiem co mu jest czy to moze byc wina przeplywomierza ?
waszka1985
Badacz tematu
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 10:20
Lokalizacja: Kielce

szaleja obroty

 

Postprzez pablomed » 1 lut 2010, o 22:46

nieszczelność w dolocie po strzale albo walnięty przepływomierz. Najpierw szukasz czy nie wypadł któryś waż od odmy, od regulatora wolnych, czy nie spadła guma z zabezpieczenia na wypadek wystrzału. Wszystko od przepływki po przepustnicę musi być idealnie szczelne. To się dzieje najczęściej. Jeśli nie znajdziesz nieszczelności podnieś pokrywę filtra i palcem dostań do klapki przepływomierza, ma się odchylać bez ocierania o ścianki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 2 lut 2010, o 13:40

odlacz przepływke i zobacz co sie bedzie działo i bedzie wiadomo
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez waszka1985 » 2 lut 2010, o 14:22

za chwile ide spr czy wszytko jest dobrze po spinane i odlacze przeplywomierz i zobacze co sie dzieje

[ Dodano: 2010-02-02, 13:56 ]
jak odlaczylem przeplywomierz lepiej chodzi ale jak by go zalewalo wyjalem obudowe z przeplywomierzem i klapka chodzi lekko

[ Dodano: 2010-02-02, 14:27 ]
http://www.allegro.pl/item900389968_gol ... gijet.html
a taki by pasowal od golfa 2
waszka1985
Badacz tematu
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 10:20
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pablomed » 2 lut 2010, o 18:58

nie, musi byc taki jak masz lub z literką B zamiast C na koncu numeru VW. Ale jeśli klapka luźno chodzi to zostaw przepywkę w spokuju. Prawie na bank masz nieszczelność po strzale, masz tam pierścień antywybuchowy tuż za przepływką, popatrz na niego dołu, wystarczy że się milimetr zsunął w bok i masz przyczynę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez waszka1985 » 2 lut 2010, o 20:19

a moja przeplywka nie ma zadnego c ani b na koncu a czym sie te przeplywki roznia ta c b lub bez cyferki na koncu.
a jak jest gdzies luz lub peknieta obudowa od filtra moze to powodowac ?
waszka1985
Badacz tematu
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 10:20
Lokalizacja: Kielce

Postprzez piotrus23 » 2 lut 2010, o 21:11

waszka1985 napisał(a):a moja przeplywka nie ma zadnego c ani b na koncu a czym sie te przeplywki roznia ta c b lub bez cyferki na koncu.
a jak jest gdzies luz lub peknieta obudowa od filtra moze to powodowac ?
moze sobie lewe zaciagac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez waszka1985 » 2 lut 2010, o 21:20

wlansie jezdzilem i ma tak trzyma okolo 1300-1400 obrotow wolno spadaj obroty jade wrzucam na luz i zeby 800 zlapal trzeba poczekac z 10-15 sekund
waszka1985
Badacz tematu
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 10:20
Lokalizacja: Kielce


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości