szarpanie, dławienie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

szarpanie, dławienie

Postprzez pogo84 » 2 cze 2008, o 21:48

witam

szukalem na forum ale nie bylo zadnej jednoznacznej odpowiedzi co moze byc przyczyna takiego zachowania golfika szrpie na jałowym i czasami przy redukcji na bieg takie lekkie dławienie jak na luzie czuc nawet trzesienie sie slinika hmm
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

szarpanie, dławienie

 

Postprzez JETI MK3 » 3 cze 2008, o 18:57

Sprawdz silniczek krokowy kolego. Najlepiej poszukaj tematów o silniczku krokowym. Tam opisywane są różne niepokojące rzeczy których powodem jest często popsuty krokowiec. Pozdrawiam
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez pogo84 » 3 cze 2008, o 20:59

ale myslisz ze to silniczek krokowy jak przy redykcji na biegi wyzsze tez to sie dzieje hm?
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JETI MK3 » 5 cze 2008, o 16:44

Kolego. Mam to samo. Golfina dodawała mi obrotów przy zmianie biegów. Mechanik wymienił mi czujnik potencjometru przepustnicy ( czy jakoś tak- sam już nie wiem) i zamiast dodawać obrotów przy zmianie biegów, teraz zaczął się przyduszać. Obrotów już nie dodaje, ale teraz momentami łapie zajebistego muła i obroty spadają do 300-400obr--- aż budą trzęsie. Mechanior powiedział że jak wymienie silniczek krokowy to będzie dobrze.
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez pogo84 » 5 cze 2008, o 18:02

w twim przypadku to silnik krokowy mi na 300 obr nie schodzi tylko trzyma okolo 1 tys i podszarpuje wydaje mi sie ze to zaplon dzis jade do mechanika poprobujemy i dam znac
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dziabi3 » 5 cze 2008, o 18:41

gdyby korkowiec padł to by ci trzymał jedną wartość i albo niskie obroty były albo wysokie

lub by sie zacinał

korkowca da sie sprawdzić np według instrukcji nastawy biegu jałowego z książki<podać 6v na styki korkowca i sie wsunie a odwrotnie wysunie> lub na podstawie obserwacji przepustnicy przy dodawaniu gazu i puszczani bo wtedy on przechwytuje przepustnice i nie pozwala za szybko silnikowi zejść na jałowe tylko powoli

a takie dziwne poszarpywania to albo podstawka pod przepustnicą sie kończy albo tps pada lub wtyczka zasniedział
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości