szarpanie silnika 1.6 benzyna na max obrotow

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

szarpanie silnika 1.6 benzyna na max obrotow

Postprzez lukas2087 » 2 lis 2007, o 16:16

podczas jazdy na max obrotow szarpie mi silnikiem tez tak sie dzieje jak na luzie jak mu daje maxa obr. :?: :?: :?: co to moze byc? pomozcie
Ostatnio edytowano 2 lis 2007, o 16:35 przez lukas2087, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

szarpanie silnika 1.6 benzyna na max obrotow

 

Re: szarpanie silnika 1.6 benzyna na max obrotow

Postprzez arek ryba » 2 lis 2007, o 16:35

siema
dziwie się ze wogóle robisz coś takiego jak wkręcanie silnika na max obroty.jeśli kochasz swojego golfika to okaż mu trochę szacunku.No ale do rzeczy zmień filtr paliwa może blokować w pewnym stopniu dopływ paliwa.pozdrawiam
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Re: szarpanie silnika 1.6 benzyna na max obrotow

Postprzez arek ryba » 2 lis 2007, o 16:45

zmień świece zapłonowe. mśle że to one mogą być powodem tych szarpnięć. nad wymianą filtra paliwa też bym się zastanowił.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez lukas2087 » 2 lis 2007, o 17:13

ale wiesz jak sie scigasz to dajesz mu na maxa a ja to czesto robie
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez vibes » 3 lis 2007, o 18:07

pewnie że ci szarpie na max obrotów, bo masz odcięcie jak każdy golf, jak obrotomierz wchodzi na czerwone pole to odcina zapłon, żeby ci czasem uszczelki pod glowicą nie wywiało :mrgreen: więc nie masz się co dziwić, jedyny patent na to, to kupno chipa (ale chipa a nie opornika z allegro za 1.79zł) i odcięcie znika, tyle że długo nie najeździsz swoim sposobem jazdy 8-)
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH

Postprzez VWARNI » 4 lis 2007, o 22:59

Ja tam chłopaki osobiscie nie krece autka wiecej niz 5 tys.orotow bo to i tak nie ma sensu poniewaz przy tych obrotach nie ma juz momentu tylko nie potrzebnie sie silnik katuje,ale kazdy robi jak uważa.Pozdro
Avatar użytkownika
VWARNI
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 20 paź 2007, o 23:42
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez TOMMy » 4 lis 2007, o 23:15

Jak koleś chcesz się ścigać to kup sobie VR6 2.8 litra... a nie 1,6...
TOMMy
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:30
Lokalizacja: SY

Postprzez grzala99 » 8 gru 2007, o 13:35

a ja mam taki problem - dodajac gazu - przechodzac po kolei z biegu na bieg - na poczatku d?awi sie - muli (brak mu mocy) a pozniej wchodzi na normalne obroty (ciagnie do przodu) i tak jest na prawie wszystkich biegach -- > dynamika jest bardzo kiepska. :-(
zauwazylem rowniez ze kapie woda(jakas ciecz) z wydechu --kiepskie paliwo??

Prosze o pomoc - nie wiem gdzie jest problem - zastanawiam sie nad wymiana calej elektryki (kopulka+palec, swiece, kable) filtry wymienione - ale czy to konieczne

Pozdrawiam all G3 fans!!
Ocean Blue Golf MKIII!!!
Avatar użytkownika
grzala99
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 paź 2007, o 12:19
Lokalizacja: Alex LDZ


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości

cron