szarpiacy silnik-

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

szarpiacy silnik-

Postprzez szachmat-1111 » 3 lut 2009, o 19:17

witam,
silnik benzyna 1,4 rok 94
jak auto mam zimne pali idealnie.jak sie nagrzeje zaczyna szarpac ,przy zmianie biegów szarpie i jak chce szybko przygazować też.komputer nic niewykrył.
kable ,cewka ,palec,kopułka mam nowe ,swiece też.
moze jakies porady czy miałktos podobny problem.ten od kompa powiedział,ze sonda minimalnie za słabo reaguje.ale jest ok.
szachmat-1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: piła

szarpiacy silnik-

 

Postprzez marcinkoz2910 » 3 lut 2009, o 20:18

postawa wtrysku --> uszkodzona uszczelka i bedzie ssał lewe powietrze
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez szachmat-1111 » 4 lut 2009, o 16:58

prosze innych kolegów fachowców o porade.

pierwsza sugestia bardzo mądra-moze dodaj o jakiej uszczelce muwimy . :-)
szachmat-1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: piła

Postprzez marcinkoz2910 » 4 lut 2009, o 19:12

ta uszczelka jest pod postawą wtrysku, po odkręceniu 3 śrub w plastikowej obudowie masz uszczelkę jeśli jest przepracowana to jest nie szczelna czyli zasysa lewe powietrze
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez szachmat-1111 » 4 lut 2009, o 19:31

juz wiem dzienki za info .jutro sprawdze :ok:
szachmat-1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: piła

Postprzez SotoM » 4 lut 2009, o 23:38

jesli była by walnieta podstawa to by nawet na zimno kulawo chodził bo by cały czas łapał lewe powietrze...falował by na obrotach...
szachmat-1111, a Pan sprawdzał ci kat wyprzedzenia zapłonu....??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KristoF » 4 lut 2009, o 23:46

no własnie KWZ tez jest istotny dla takich zjawisk jak szarpanie ciepłego silnika, wygląda to tak jakby wypadały zapłony w cylindrach i silnik się dławi przy przysieszaniu.Ustawienie tego w warunkach domowych nie jest proste, nawet nie bedzie sie dało ustawić idealnie.
Może być też uszczelka(poprostu jak sie nagrzeje to się gdzieś robi nieszczelność-takie cuda się czasem zdarzają).I to nietylko podstawa wtrysku ale może uszczelka pod kolektorem ssącym albo obwód pochłaniacza par paliwa.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Jacol » 4 lut 2009, o 23:50

marcinkoz2910 napisał(a):ta uszczelka jest pod postawą wtrysku, po odkręceniu 3 śrub w plastikowej obudowie masz uszczelkę jeśli jest przepracowana to jest nie szczelna czyli zasysa lewe powietrze



Uszczelka jest pod plastikowa obudowa na 3 sruby, ktora przykrywa przepustnice. Podstawa wtrysku jest dopiero pod przepustnica.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez szachmat-1111 » 5 lut 2009, o 16:11

dzieki chłopaki za zainteresowanie i ciekawe uwagi.pozdrawiam szachmat-1111.dzis auto poszło do mechanika zobaczymy co wyczarują fachowcy
:cisza: :!:
szachmat-1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: piła

Postprzez Jacol » 5 lut 2009, o 16:38

Dzwonilem dzisiaj do aso zapytac sie ile kosztuje podstawa wtrysku. Ceny jej wachaja sie srednio od 70zl za Hansa Klosa (Pries) do 130zl za bodajze Febi.

ASO: 249zl, 2 tygodnie sciagania jej z Niemiec....
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Lukaszkg » 5 lut 2009, o 16:51

szachmat-1111 napisał(a):dzieki chłopaki za zainteresowanie i ciekawe uwagi.pozdrawiam szachmat-1111.dzis auto poszło do mechanika zobaczymy co wyczarują fachowcy
:cisza: :!:


i jak zrobisz to daj znac co to bo mam ten sam problem :(

[ Dodano: 2009-02-05, 15:54 ]
szachmat-1111 napisał(a):witam,
silnik benzyna 1,4 rok 94
jak auto mam zimne pali idealnie.jak sie nagrzeje zaczyna szarpac ,przy zmianie biegów szarpie i jak chce szybko przygazować też.komputer nic niewykrył.
kable ,cewka ,palec,kopułka mam nowe ,swiece też.
moze jakies porady czy miałktos podobny problem.ten od kompa powiedział,ze sonda minimalnie za słabo reaguje.ale jest ok.
a jak stoi na luzie odpalony to skacza CI obroty?
Lukaszkg
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 lis 2008, o 15:32
Lokalizacja: kolobrzeg/ england

Postprzez cronx » 5 lut 2009, o 19:37

Miałem ten sam problem u mnie była to wina kopułki rozdzielacza . Szarpał jak cholera i obroty tez skakały , ale teraz wszystko gra tylko coś mowy niema :(
Avatar użytkownika
cronx
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:08
Lokalizacja: Płock

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 15 gości

cron