Szarpie przy przyspieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Szarpie przy przyspieszaniu

Postprzez p4w318 » 26 lip 2009, o 16:53

Witam forumowiczy !

Znowu mam problem z moim golfikiem ;/
Niestety szukajka mi nie pomogla :(

Problem polega na tym ze kiedy samochod sie rozgrzeje (pow. 70*C) i wylacza sie ssanie (chyba?) to podczas przyspieszania szarpie mniej wiecej w przedziale 1200-2400 a potem juz raczej idzie normalnie. Zauwazylem tez ze jak sie nagrzeje i ma obroty +/- 950 to nie pali mi ostatni (4-ty) gar :shock: normalnie iskra jest ale chyba nie pali, bo silnik pracuje nierowno i jak zdejme kable ze swiecy nic sie nie zmienia w jego pracy (bo jezeli zdejmie sie kabel ze swiecy ktora pali normalnie to slychac zmiane) :zalamany:

Ale jezeli silnik jest nienagrzany (+/- 1050-1100 obr/min) to wszystkie swieczki pala normalnie i nic nie szarpie przy przyspieszaniu.

Pomocy !!

[ Dodano: 2009-07-28, 18:59 ]
a i nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale w trasie silnik nie osiaga temp 90*C, temp. utrzymuje sie na tej pierwszej kresce przed 70*

ale w miescie normalnie 90 i nie przekracza
Ostatnio edytowano 5 sie 2009, o 19:22 przez p4w318, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
p4w318
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15 kwi 2009, o 21:21
Lokalizacja: Chełm

Szarpie przy przyspieszaniu

 

Postprzez rysiektr » 3 sie 2009, o 18:18

co do temperatury to termostat, co do nierównej pracy czujnik temperatury bym sprawdził i podstawę wtrysku i wymień świece i sprawdź kopułkę i palec
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KristoF » 3 sie 2009, o 20:52

nie trzyma temperatury przez niedomykający się termostat.
Nie pali 4-ty cylinder mówisz....hmmm albo kable zapłonowe masz juz do D,,y albo najlepiej zrób cały układ zapłonowy, wyjdzie 200pln ale bedzie dobrze.
Na początek przewody.Problemem może tez być uszkodzona świeca, albo kopułka rozdzielacza ma uszkodzony styk.
Lewe powietrze powodowałoby problemy przy każdych obrotach, nietylko w zakresie w którym podałeś.Sprawdź też czujnik temp cieczy(tak profilaktycznie...) podłączenie auta pod komputer moze ułatwić znalezienie usterki.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez p4w318 » 5 sie 2009, o 16:12

dobra juz jest gitara ;], dopiero dzisiaj wbilem na forum zobaczyc co tam napisaliscie, ale wczesniej zasiegnalem porade mojego brata ciotecznego, jest on po szkole mechanicznej i zna sie troche;]

Powiedzial zeby wymienic kopulke i palec, wydalem na to 50 zl i jest gitara, szarpanie zniknelo, pracuje lepiej niz wtedy gdy go kupilem , ale chlopaki dzieki za odpowiedzi ;] w sumie to trafiliscie

PS
swiece mam nowe, cewke tez, kable chyba dobre bo juz jezdzi :D

do zamkniecia
Avatar użytkownika
p4w318
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15 kwi 2009, o 21:21
Lokalizacja: Chełm


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości