Telepanie silnikiem.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Telepanie silnikiem.

Postprzez Lucas » 17 kwi 2010, o 09:17

Kiedyś w temacie skoki obrotów pisałem o jajach z obrotami w moim aucie. Skoków już nie ma ale jeden problem pozostał i troche mnie już denerwuje. Chodzi o to że obroty w moim AEE na ciepłym silniku utrzymują sie na poziomie ok. 650 obr/min na ciepłym silniku. Z tego co wyszukałem na forum to niby tak ma być. Problem polega na tym, że jak już sie zagrzeje i łapie sobie te obroty to na postoju strasznie telepie silnikiem, wewnatrz jest to bardzo odczuwalne. Wczoraj przed garażem zostawiłem go na luzie i wpatrzyłem na przód auta to te drgania przenoszą sie na cały przód, drży grill, maska. Widać po prostu, że coś jest nie tak. Co to może być? :niepewny:
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Telepanie silnikiem.

 

Postprzez Legionista » 17 kwi 2010, o 12:49

Lucas, sprawdź poduszki pod silnikiem
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Lucas » 17 kwi 2010, o 13:51

Legionista ile tam jest tych poduszek? Można to jakoś tak na oko sprawdzić czy są dobre?
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Imper » 17 kwi 2010, o 21:50

sa 3 poduszki. Mozna sprawdzic bujajac silnikiem lub w trakcie jazdy przy gwaltownych przyspieszeniach , redukcji itp. mam ten sam problem wymienilem 2 z 3 poduszek ale tylko na chwile sie poprawilo
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez terms » 23 kwi 2010, o 11:53

Ten sam problem jest umnie poduszke jedną wymieniłem było ok pojawiły się pożniej problemy z aparatem zapłonowym swiece , przewody kopułka Bog wie co jeszcze nawet wymieniłem ostatnio zaworek węgla aktywnego bo wskazywał mi błedy nic to nie pomaga . Na wolnych obrotach na ciepłym drgania są dodasz gazu ustaną , co najsmieszniejsze na zimnym nic nie telepie , jak coś wykombinujesz to daj cynk tu na forum .

P.S Umnie obroty są ok 650 i zawsze takie miałem nic nie gaśnie nic nie wycieka przepustnica krokowiec też git Dochodze do wniosku że te bączki tak mają , ale jak coś pisz .
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lucas » 23 kwi 2010, o 16:40

U mnie jaja z tym silnikiem. Dałem se z tym spokój już. Mój na zimno też ładnie chodzi, nagrzeje sie obroty ma niższe i telepie. Pewnie ten typ faktycznie tak ma :-/ W zadzie już to mam. :-P tylko dziwi mnie to, że jak go kupiłem to wolne miał ok 900 obr/min i mogłem pełny kieliszek postawić na desce i kropelka sie nie wychlapała a potem obroty same z siebie spadły. Cuda :szok: Świece, kable wymieniłem, czyszczona była przepustnica i lipa. Póki sie nie dusi, nie gaśnie to sie bedzie jezdziło. ;-)
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez TRD » 23 kwi 2010, o 22:58

może czujnik temp. płynu padł lub lambda i silnik dostaje złą mieszankę i silnik albo zalewa albo zuboża mieszankę i go telepie to szybko można sprawdzić na kompie lub miernikiem (jest o tym na forum sporo)

co do poduszek to możesz to sprawdzić np. wsiadasz zaciągasz ręczny (musi być sprawny :-D) i na biegu ruszasz, teraz druga osoba patrzy na silnik jak na 1 mocno przechyla się do tyłu lub na wstecznym do przodu to siedzi poduszka przednia lub przeważnie przy skrzyni biegów

ale jak pada poduszka to przeważnie słychać ją przy ruszaniu lub szybkiej redukcji, ja bym stawiał na sterowanie dawką paliwa

i nie wierz w teorie że ten typ tak ma, jak byś brał tego golfa nówkę z salonu i silnik tak telepał a sprzedawca powiedziałby że ten typ tak ma to byś uwierzył? :-)
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Postprzez terms » 24 kwi 2010, o 09:15

Umnie sonda lambda jest ok , przekaznik R14 od pompy paliwa i świec żarowych może go wymienić ?

Lucas, u Ciebie jest przekaznik sterowania silnikiem ? Bo umnie nie ma .

TRD, jakie są objawy uszkodzonego czujnika temp ? Umnie silnik się nie przegrzewa .
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lucas » 24 kwi 2010, o 10:00

TRD Sprawdze to z tym ruszaniem na ręcznym może ale jak auto wróci od lakiernika. Poduche pod skrzynią wymieniałem 20000km temu przy okazji wymiany sprzęgła.

terms nie mam pojęcia :oops:

U mnie sonda ok bo był pod kompem na jesien i nic nie pokazało. Z temperaturą też jaj nie ma wiec czujnik powinien być w porządku. Ale jak mówiłem nie chce mi sie drążyć tematu. Za dużo kasy pożera to auto :-P
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez terms » 24 kwi 2010, o 10:22

No wiesz jezeli przekaznik świec żarowych , a gdzieś wyczytałem że to może być on to są grosze jeszcze ja mam 30% zniżki . Umnie jest on najbardziej gorący ze wszystkich więc spróbuje .
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lucas » 24 kwi 2010, o 13:31

Świece żarowe w benzynie? Pierwsze słyszę :-P
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez marko1967 » 24 kwi 2010, o 16:48

Może kont wyprzedzenia na aparacie jest źle ustawiony ja tak miałem po wymianie rozrządu jak silnik zagrzał sie do odpowiedniej tęperatury telepało autem a obroty były w granicach 700 wystarczyło lekko przesunąć aparat i wszystko wróciło do normy a obroty potem miałem w granicach 850-900 i wszystko było 1 klasa nie palił wiecej ani nie zamulał przy wyprzedzaniu
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości