temp 140C po lekkim uderzeniu w krawężnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Allwall » 22 lis 2008, o 21:35

moge isc po prostu zerwać ta obejme niech woda wyleci a w pon kupie nową obejme i załoze, co ty na to?
Allwall
 

 

Postprzez mani51 » 22 lis 2008, o 21:37

Allwall napisał(a):wszystko jest ok


już dzisiaj miałeś próbkę jak to wszystko jest ok...sprawdż prognozę pogody i jak ma być w nocy mróz to nawet się nie wygłupiaj...chyba że będziesz wstawał w nocy co kilka godzin i odpalał samochód...zresztą rób jak chcesz, to twój samochód
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Allwall » 22 lis 2008, o 21:41

dobra ubieram sie i ide zlac tą wode, ej a jak tam troche juz zamarzło i zostanie troche wody to juz nie będzie szkodziło?

[ Dodano: 2008-11-22, 20:42 ]
teraz jest 0 stopni, ma byc niby -1 w nocy ale zaraz pójde i to zleje, kurde jak mnie przestraszyliście :D
Allwall
 

Postprzez mani51 » 22 lis 2008, o 21:46

to odpal na trochę samochód z odkręconym korkiem niech się troche zagrzeje ale nie za bardzo żeby Cię później nie poparzyło i wtedy spuść
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Allwall » 22 lis 2008, o 22:02

próbować odpalac go? a jak zamarzło i walnie?

[ Dodano: 2008-11-22, 21:03 ]
w tym momencie patrze z okna i snieg sie topi lekko jest 1 stopnień
Allwall
 

Postprzez mani51 » 22 lis 2008, o 22:56

nie dawno jeździłeś, jest dodatnia temperatura to raczej jeszcze nie zamarzło...tak jak mówię, ja bym nie ryzykował pozostawienia wody w układzie gdy temperatura zbliża się do zera. Przeważnie jest tak że nad ranem, przed samym wschodem jest najzimniej a jak samoochód wychłodzony przez całą noc to dlugo nie potrzeba żeby temperatura w komoże silnika spadła poniżej zera a wtedy to już nie ma różnicy czy będzie tam -1 czy -15..decyzja naprawdę należy do Ciebie
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Allwall » 22 lis 2008, o 23:30

dobra byłem, spuściłem, kałuża wody, i brązowego nalotu, moge to jakos przeczyścic lejąc wode do zbiorniczka ?
Allwall
 

Postprzez mani51 » 23 lis 2008, o 21:51

czytałem na forum że można urzyć calgonu - tu jest to opisane w jednym z postów a jak będziesz lał wodę do zbiorniczka to raczej nie przepłuczesz całego silnika. trzeba by zalać do pełna, odpalić, poczekać aż się otworzy termostat i woda pójdzie na chłodnicę dopiero zgasić i spóścić wodę tylko ostrożnie bo będzie gorąca...a z wlaniem płynu trzeba zaczekać aż silnik ostygnie całkiem
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez dziabi3 » 23 lis 2008, o 22:04

JA TERZ POPIERAM RACZEJ ZWARCIE LUB NIEKONTAKTUJąCY JAKIS STYK

ODNOSNIE TEJ TEMPERATURY

a co do płukania silnika to ciekawe bo mi mechanik wkleił pompe na silikon czerwony i co jakis czzas w zbiorniczku mam czewone wredzelki takie malutke jak ziarno piasku
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Allwall » 23 lis 2008, o 22:13

mani wiesz było -1 i bałem sie ze cos sie stanie, po prostu zlałem wode, jutro przepłucze lejąc wode do zbiorniczka i naleje płynu
Allwall
 

Postprzez mani51 » 24 lis 2008, o 15:43

dziabi3 napisał(a):mi mechanik wkleił pompe na silikon czerwony


co to za mechanik co silikonu używa? Moim zdaniem to ściemniacz a nie mechanik...poza tym to nawet silikon trzeba z głową używać żeby właśnie nie zasyfić silnika. wyobraź sobie że taki kawałek silikonu może zatkać jakiś kanał albo podejdzie pod termostat...ja na Twoim miejscu zmieniłbym mechanika :] ...a co do spuszczania to dobrze jest też ściągnąć wąż przy nagrzewnicy oraz przy parowniku jak ktoś ma gaz a najlepiej to rozpiąć na trójniku którym płyn rozchodzi sie do nagrzewnicyi na parownik
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości