Moderator: Moderator
mani51 napisał(a):Górny ma się robić gorący razem z całym silnikiem
raf.sie napisał(a):mani51 napisał(a):Górny ma się robić gorący razem z całym silnikiem
hmm chyba będzie się robił gorący ale teochę wolniej niż cały układ..w tym wężu ile ja dobrze myśle to krążenia nie ma puki termostat nie puści więc jego nagrzewanie będzie postępowało wolniej
Stefański napisał(a):Witam wszystkich kolegów.
Jestem uczniem technikum mechanicznego i niedawno na zajęciach omawialiśmy układ chłodzenia. Nauczyciel przedstawił nam następującą metodę sprawdzenia czy termostat jest sprawny:
do naczynia wlewamy wodę w której zanurzamy termostat i termometr.
całość podgrzewamy. gdy temperatura wody zacznie się zbliżać do tej w której termostat powinien zacząć się otwierać (temperatura ta podana jest na termostacie) obserwujemy całe zjawisko. Jeśli temperatura początku otwarcia termostatu jest równa z tą podaną na termostacie wówczas jest on sprawny
(tolerancja z jaką może się otworzyć termostat to + - 3st C)
Jeśli na termostacie podane są dwie różne temperatury to jedna oznacza początek otwierania a druga jego koniec.
Mam nadzieje że w miare jasno udało mi się to wytłumaczyć
saladrus napisał(a):więc termostat do wymiany
jacekjurzykkk napisał(a):a ja przejechałem 5 km tak ostzrej ciut i górny wąż bYł prawie goracy, a dolnyy letniawy
jacekjurzykkk napisał(a):możę też stąd mam duże spalanie???
mani51 napisał(a):Napisz przynajmniej jaka była temperatura na wskaźniku wtedy bo jak ponad 80 to zostaw termostat w spokoju
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości