Termostat

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Mermit87 » 24 lut 2009, o 12:13

Też się podepnę do tematu, u mnie sytuacja wygląda tak że wskazówka cały czas leży na dole, podnosi się tylko do tej pierwszej, jedynie przy dużym korku temperatura podnosi się do 90 stopni, wczoraj sprawdzałem węże po odpaleniu zimnego silnika, po krótkiej chwili górny wąż ciepły, dolny letni.
Termostat do wymiany, czy może coś nie tak z czujnikiem :?:
Avatar użytkownika
Mermit87
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 15:19
Lokalizacja: Sosnowiec/Kucbork/W-M

 

Postprzez mani51 » 24 lut 2009, o 12:30

Mermit87, termostat do wymiany

jacekjurzykkk, też chyba termostat musisz zmienić ale to spalanie to raczej z innego powodu bo przy temperaturze 70 stopni to ssanie i tak już jest wyłączone

trzeba zrobić przegląd instalki, filtry, regulacja itp

jacekjurzykkk napisał(a):temperatura była ciągle 80 stopnii chyba, pare razy w korkach włączył się wentylator,



a przy jakiej temperaturze włączył się wentylator? jak niewiele powyżej 80 to oszukuje wskaźnik temperatury albo sam czujnik
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Mermit87 » 24 lut 2009, o 12:46

mani51 dzięki wielkie za szybką odpowiedź :-)
Avatar użytkownika
Mermit87
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 15:19
Lokalizacja: Sosnowiec/Kucbork/W-M

Postprzez jacekPlacekkk » 24 lut 2009, o 14:24

mani51 napisał(a):a przy jakiej temperaturze włączył się wentylator? jak niewiele powyżej 80 to oszukuje wskaźnik temperatury albo sam czujnik


PONAD środkową kreske, to chyba 90 stopniii,,,

a z tym gazem to wymiekam :przestraszony: tyle już było grzebane i regulowanne, 15 palii na codzień, fuck, termostat do wymiany mówisz??

[ Dodano: 2009-02-24, 13:44 ]
wiatrak włączał się ponad 90 chyba własnie :!:

[ Dodano: 2009-02-24, 13:46 ]
Sprawdze go dziś jeszcze raz odpale niech pochodzii 5 minut, i będe sprawdzał węże i dokładnie sie przyjrze temperaturze na wskazniku,,,,

a Manii co jeszcze polecasz???
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez mani51 » 24 lut 2009, o 15:57

jacekjurzykkk napisał(a):wiatrak włączał się ponad 90 chyba własnie


no to raczej wskaźnik dobrze pokazuje więc sam termostat zmień i powinno być ok

jacekjurzykkk napisał(a):Sprawdze go dziś jeszcze raz odpale niech pochodzii 5 minut


5 minut to za mało przy takiej temperaturze na zewnątrz

jacekjurzykkk napisał(a):a z tym gazem to wymiekam tyle już było grzebane i regulowanne, 15 palii na codzień, fuck,


jaki masz ten gaz? pierwszą czy drugą generację?
jak pierwszą to skoro tyle razy regulowałeś i nic to zmień membrany w parowniku, filtr powietrza i gazu i dopiero wyreguluj

a jak drugą to sprawdź działanie sondy ale na benzynie
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez jacekPlacekkk » 24 lut 2009, o 16:07

którą generacje??? sekwencja to to nie jest, wiem że stag jakiś chba XL

z z tym termostatem to jak sprawdzić przy tej pogodzie??z 10 minut?? :-)
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez mani51 » 24 lut 2009, o 19:16

jacekjurzykkk napisał(a):z z tym termostatem to jak sprawdzić przy tej pogodzie??z 10 minut??


zawsze sprawdza się tak samo tzn odpalasz i czekasz aż się zagrzeje a najważniejsze jest przy jakiej temperaturze dolny wąż zaczyna się robić ciepły - jak około 85°C to termostat jest ok...i czas jest tu nieważny a już napewno nikt Ci nie napisze dokładnie co do minuty ile ma silnik chodzić
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pawel2062 » 24 lut 2009, o 20:14

Witam!
Mam podobny problem ;/ Lecz Trochę bardziej dziwny... Mam 1.8gt Temperatura prawie wcale się nie podnosi... Węży jeszcze nie sprawdzałem, ponieważ od niedawna to się stało... Ostatnio odczułem, że golfik trochę więcej pali, jakieś 2l do 4l więcej. Wiem, że jest zima ale w zimę palił sobie 7l a teraz jest odczuwalna różnica... Wczoraj odwoziłem znajomego, który zna się więcej niż ja na samochodach... Moja temperatura silnika pokazywana na liczniku jest to nie całe 70 zawsze tak jest... Dziś przejechałem ponad 100km i tak wygląda moja temperatura Obrazek



Dodam, że w środku mam normalne ogrzewanie tzn. ciepłe powietrze.
Czego to jest wina? Co jest do wymiany? I co sprawdzić na dzień dobry? :niepewny:
Pozdro :!:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez jacekPlacekkk » 25 lut 2009, o 17:19

hej było tak:

przejechałem z 10 kilometrów, i dolny wąż zaczoł się robić gorącawy delikatnie przy 75-80 Stopniach, a dziś postał chwile golfik włączony to wentylator uruchomił się przy 89 i momentalnie zbił temp. :idea:

:!: więc chyba termostat ok Manii :?:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez seb » 25 lut 2009, o 17:22

pawel2062 napisał(a):Witam!
Mam podobny problem ;/ Lecz Trochę bardziej dziwny... Mam 1.8gt Temperatura prawie wcale się nie podnosi... Węży jeszcze nie sprawdzałem, ponieważ od niedawna to się stało... Ostatnio odczułem, że golfik trochę więcej pali, jakieś 2l do 4l więcej. Wiem, że jest zima ale w zimę palił sobie 7l a teraz jest odczuwalna różnica... Wczoraj odwoziłem znajomego, który zna się więcej niż ja na samochodach... Moja temperatura silnika pokazywana na liczniku jest to nie całe 70 zawsze tak jest... Dziś przejechałem ponad 100km i tak wygląda moja temperatura [url=http://images41.fotosik.pl/67/d9020ddf2109799am.jpg]Obrazek[/URL]



Dodam, że w środku mam normalne ogrzewanie tzn. ciepłe powietrze.
Czego to jest wina? Co jest do wymiany? I co sprawdzić na dzień dobry? :niepewny:
Pozdro :!:

stawiam na termostat :-) blokuje sie = nie dogrzany silnik = wieksze spalanie
seb
 

Postprzez pawel2062 » 25 lut 2009, o 18:09

seb napisał(a):stawiam na termostat :-) blokuje sie = nie dogrzany silnik = wieksze spalanie

A Kolego cena takie termostatu? ;-)
Pozdro :!:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez seb » 25 lut 2009, o 18:12

mnie z wymiana 70zl u mechanika, ale potem musialem nagrzac silnik zeby wlaczyl sie wiatrak i odpowietrzyl, dolalem troche plynu i to tyle.
seb
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 32 gości