Test VAG

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Test VAG

Postprzez czepi » 28 maja 2008, o 19:13

Witam. poniżej zamieszczam błędy jakie mi wyskoczyły podczas pierwszego urzycia VAGa.
Może ktoś potrafi to rozszyfrować i jakoś zinterpretować:

silnik:
523 Czujnik temp.powietrza zasysanego-G 42
zwarcie do masy
525 Lambda Sonda-G39
brak sygnału
1249 Wtryskiwacz cylindra 1-N30
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY


abs:
brak bledow

poduszki pow:
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność
589 Zapłonnik 1 poduszki pow.obok kier.-N131
zbyt duża oporność
532 Napięcie zasilania
sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY
595 Zapamiętane dane o kolizji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
532 Napięcie zasilania
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Test VAG

 

Postprzez gjurecki » 28 maja 2008, o 19:47

588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95 - zbyt duża oporność - sprawdź czy masz poduszkę powietrzna kierownicy a jak masz to pewnie taśma jest zerwana

589 Zapłonnik 1 poduszki pow.obok kier.-N131 - zbyt duża oporność - to samo ale inna poduszka (może pasażera)

595 Zapamiętane dane o kolizji - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - to nawet nie wiedziałem że zapisuje ale jest napisane że po wypadku
gjurecki
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 13:31
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez K@mil » 28 maja 2008, o 19:50

tak jak pisze kolega wez sprawdz czy masz poduchy he :D jesli plastik od poduchy bedzie sie uginal to znaczy ze cos tam jest a jesli bedzie sztywny to znaczy ze to zaslepka :wstyd:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 28 maja 2008, o 22:30

z pewnoscia nie masz poduszek bo mi wyszly te same bledy od pasazera i jest raport o wypadku czasmi go kasuja ale rzadko takze masz atrapy airbaga jak ja hehe ;-) caly zestaw z sensorem kosztuje gdzies 350 zl ale ja bym nie inwestowal w to bo tak naprwde nie ma lepszego zabezppieczniea niz pasy ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez KUBALA » 31 maja 2008, o 09:30

co to jest test vag i jak go mozna wykonać :shock:
czarna perła
Avatar użytkownika
KUBALA
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 maja 2008, o 10:15
Lokalizacja: SKWIERZYNA

Postprzez pawel_ns » 31 maja 2008, o 10:29

to jest podlaczenie auta do komputera i wykrycie usterek ktorych normalnie nie wykryjesz :)
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Anusiak » 31 maja 2008, o 10:50

A jaki kabel jest potrzebny gdzie go znaleść no i jakie oprogramowanie ??
Avatar użytkownika
Anusiak
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 12:24
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez pawel_ns » 31 maja 2008, o 14:52

kabel znajdziesz na allegro tylko msuisz patrzec jaka masz wtyczke w aucie bo chyba sa dwie do wyboru do golfa a z programem to nie wiem ktory jest dobry, musi sie ktos wypowiedziec co sciagnal z neta i dziala
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez komando » 1 cze 2008, o 19:51

mam ob rodzaje kabla tylko to ioprogramowanie to kiszka jakby ktoś miał to prosze o jakas inf gdzie moge znalezc moz bedzie dobry
komando
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 20:44
Lokalizacja: nowy sącz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości